Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kellään kokemuksia rinnan voimakkaasta vihlonnasta, joka alkaa vähän imetyksen päättymisen jälkeen ja saattaa kestää jopa reilun tunnin ajan? Neuvolassa ehdottivat imettämään vihlovasta rinnasta korkeintaan 10 minuuttia kerrallaan. Terveydenhoitaja epäili että kipu johtuu siitä, että rinta menee liian tyhjäksi. Aluksi konsti tuntui auttavan, mutta nyt vihlova kipu tulee lyhyemmänkin imetyksen jälkeen. Olisikohan maidontulossa jotain ongelmia? Vaiva on tosi ikävä varsinkin kun poika on tissillä tosi tiheään, eikä lisämaito pullosta tunnu kelpaavan. Olisiko kellään jotain neuvoa asiaan? Omalla terveyskeskuslääkärillä ei tuntunut olevan hajuakaan näistä asioista...

Kommentit (2)

Minulla oli ihan samanlaista, viholiminen alkoi vaan heti imetyksen jälkeen. Vihloiminen kesti ehkä pari viikkoa kun vauva oli 2 viikkoinen ja loppui siinä kuukauden ikäisenä, nyt sitä ei enää ole vauva on 5 viikkoa. Minullekaan tähän ei osattu vastata. Itse yhdistin tämän väärään imemisotteeseen, koska imemisen alussa minua sattui, kunnes maito alkoi herumaan. Tämä on vain minun oma ajatus, mutta en tiedä johtuuko tästä. Toivottavasti sinullakin menee ohi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat