Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

on ollu jo pitempään flirttiä tän tapauksen kanssa joka on niin ihana ihminen mutta nuori. vanhempi ikäistään mutta ei silti oikeuta tähän....mies tulee kotiin parin tunnin päästä töistä enkä tiiä mitä sanon..on huono omatunto ja sit kuitenkaan tavallaan ei oo.... tavallaan kuitenkin sain kokea sen mistä oon pitkään haaveillu,mut mut...

T:Vaimo 27v.

Kommentit (8)

Ap saa olla aika vanha että voi pettää itseään 20 vee nuoremman kanssa laillisesti. Toivotaan että se on painovirhepaholainen..

Muutenhan tässä joutuu tekemään ilm....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miehelläsi on oikeus tietää millaisen petollisen ihmisen kanssa arkeaan jakaa niin se olisi hyvä jos kertoisit. Kinkkinen tilanne mutta uskon siihen niin kuin pikkumyy sanoi muumipeikolle " Pöllö totuus tulee aina selville minä puhun täsätä edes aina totta!" Tuo asia on pätenyt hyvin. jos et kerro niin uskon itse karmaan eli vielä saat potut pottuina. Tunnustaminen tai kertomatta jättämienen ei sua pelasta. Miehesi joutuu kärsimään ja ehkä sivussa lapsesi tekosi takia. Helpoin tie olisi ollut olla tekemättä yhtään mitään toisen kanssa.

Olisit selvittänyt asiat miehesi kanssa ja jos ei olisi auttanut nii olisit eronnut. Pettäminen on kaikista halpamaisinta mitä voi toiselle tehdä!

Tsrkoittaako se sun mielstä sitä automaattisesti et ap:n mies on saman ikäinen kuin ap itse. Ja tästä johtuen päättelit että kyse oli 7 vuotiaasta?!?

Vierailija:

Lainaus:

on ollu jo pitempään flirttiä tän tapauksen kanssa joka on niin ihana ihminen mutta nuori. vanhempi ikäistään mutta ei silti oikeuta tähän....mies tulee kotiin parin tunnin päästä töistä enkä tiiä mitä sanon..on huono omatunto ja sit kuitenkaan tavallaan ei oo.... tavallaan kuitenkin sain kokea sen mistä oon pitkään haaveillu,mut mut...

T:Vaimo 27v.

Joo nyt on varmaan vähän vaan huono omatunto mutta odota vain, kyllä se kunnon morkkis sieltä tulee!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat