Vierailija

mutta jos mies on keksinyt, että vaimo on yleiskonetta kaivannut, niin nythän se olisi hyvä tilaisuus saada, niin ei missään tapauksessa. Keittiötarvikkeiden kuuluu olla perheen yhteisiä normaaleja menoja, ei mitään naisen erityisiä lahjoja.

Eli jotain lahjaksi, joka hemmottelee nimenomaan sankaria henkilökohtaisesti.

Kommentit (4)

voi jos joskus miehen kanssa päästäisiin joskus vaikka elokuviin tai ravintolaan, tai vaikka yhden yön lomalle 15 vuoden tauon jälkeen, niin että joku tulisi lapsenvahdiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja jos saan yleiskoneen lahjaksi niin revin kyllä pelihousut. Mielestäni sankarittarelta voi kysyä ihan suoraan lahjatoivetta ja joku isompi juttu johon voi vaikka yhteisesti kerätä rahaa on ihan ok, matkatoimistotili kuullostaa hyvältä. Itse olen ajatellut toivoa matkaa tai avustuksia tulevaan kasvihuonehankintaan...

Mukava miehen sisko täyttää 40-v ja jotain kivaa olisi tarkoitus antaa lahjaksi. MUTTA.. nyt hänen siippansa ehdotti, että jos ostetaan porukalla hänen vaimolleen YLEISKONE lahjaksi.

Itse olen että IIIIIIKKKKKK!!! Mutta mitäpä mieltä olette? Itse en ainakaan haluaisi suvulta tai keneltäkään oikeastaan yleiskonetta tai mitään keittiötarviketta lahjaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat