Vierailija

Eilen illalla otin härkää sarvista ja kaivoin totuuden esille (kun ei sitä suosiolla sanonut). Tottahan se oli, pelaaja mikä pelaaja.

Ensin sanoi ettei osaa oikein sanoa missä mennään kun ei sitä tiedä. Sitten sanoi että voisi kuvitella rakastuvansa minuun kunnolla ja haluaa tavata. Ihmettelin sit ihan suoraan että haluaa tavata, mutta vain silloin kun se hänelle sopii (kun ei viikonloppuna halua nähdä, vaan lähtee juomaan). Ja sanoin kuten eilen täällä joku minulle, että pitää mua varalla kunnes jotain parempaa ilmaantuu. Ei kuulemma ole sitä, mutta kun tässä on liian paljon liian nopeasti. Haluaa että molemmilla on OMAA AIKAA JA TEKEMISTÄ (oikea klassikkolause pelimieheltä).

Nyt sitten ottaa päähän ja raskaimman kautta. Ei niinkään se että oli vaan pillun perässä, vaan se ettei voinut olla rehellinen. Miksi ihmeessä pitää antaa toisen ymmärtää että tässä on jotain enemmänki, jos toista kohtaan ei tosiasiassa tunne mitään erikoisempaa. Seksiäkin jo minulta sai, joten sekään ei voi olla syynä vakuutteluihin, että välittää minusta ja haluaa tavata. Ihmettelen vain että mikä siihen on sit syynä? Eikö pelimiehelle enää riitä seksi, vaan yrittääkö ne saada vielä naisen tunnustamaan rakkautensakin?

Kommentit (8)

Mun ex-mies on seukannut yksinhuoltajan kanssa. Hän ihmetteli, miksi nainen luuli että hän on vaan seksin perässä. Nainen oli sanonut miehelle myös, ettei hänestä ole perheenisäksi.

En yhtään ihmetellyt, kun mies kertoi yksityiskohtia niitten seukkaamisesta (kyllä, keskustelin miehen kanssa tällaisista asioista). Mies soitti yksinhuoltajalle lauantaina, että on tulossa illalla yhdeksän maissa, ja lähtee sitten takaisin kotiin parin tunnin päästä. Syy: muiden naisten metsästys? Ei, vaan auton jarruremontti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jarruremonttia? Niin usein että yh-naisen luona ei oikein ehtinyt kuin kääntymään? Jos näin oli niin en ihmettele, jos laittoikin miehen kiertoon. Siinä elämäntilanteessa (lapsi tai lapsia) ei varmaankaan enää halua pelleillä, vaan haluaa tietää asioita aika varman päälle jo melko lailla alussa.

Olen huomannut että suurin osa ihmisistä ihastuessaan tai rakastuessaan, haluaa olla todella paljon yhdessä. Varsinkin siinä alun ensihuumassa. Jos siinä vaiheessa tarvitsee tilaa hengittää (tai muuta vastaavaa) niin se paljastaa jo aika pitkälle ihastuksen laadun tai lähinnä sen olemattomuuden.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat