Vierailija

Onko mieleesi painunut jokin näky...

Sivut

Kommentit (30)

Joku haisi hielle ja lialle monen metrin päähän.

Ei aina ole aikaa käydä suihkussa ongelmallisen vauvan kanssa, ja imettäessä hormonit tekee tepposiaan, että ei pysy kauaa edes puhtaana mutta se haju oli jotain käsittämätöntä. HUH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joita meidän kaupassa myytiin kovasti kesällä 1995. Vaaleansiniset nupukki kengät solkikiinnityksillä =DDD Nupukkia ei oltu hoidettu, eli oli tahroja ja kastumisjälkiä... yöks.

Mieheni sanoi minulle kun olin kotiäitinä että voisit välillä olla vähän vähemmän äiti. Mietin sanoja ja totesin että toteen mies osui.

Sen jälkeen panostin itseeni (kampaajakäynnit ja kosmetologilla ripset ja kulmat kuosiin aika ajoin), ostelin vaatteita (eikä mies urputtanut rahanmenosta yhtään). Ja rupesin huolehtimaan myös parisuhteesta enkä ollut VAIN äiti.

Nykyään olen taas hoitovapaalla mutta tykkään ostella vaatteita lapsille ja itselleni, kengät saadaan kaupastamme kun vielä saa tilata messuilta mitä itse hyllyihin tahtoo. Ja ennenkaikkea, muistan että olen myös nainen en vain äiti...

Miettikääs monenko mies kiinnittäisi teihin mitään huomiota jos tapaisi teidät nyt leikkipuistossa ekaa kertaa ???????!!!!!!

Mä en ainakaan tykkää farkuissa touhuta lasten kanssa. Ja mulle on tärkeintä, että lapset iloitsevat enemmän mukana touhuavasta äidistä kuin seisoskelevasta äidistä.

Ja iso musta t-paita ettei hikoiluni olisi näkynyt kilsan päähän.

Pääasia, että vanhemmat vie lapsia puistoon vai pitääkö sinnekin asettaa jo pukeutumiskoodi?

Okei, jos on paskaiset ja tosi kuluneet, ehkä siitä voi päätellä jotain.

Mutta ostin Iltalehden Ilonan ja siinä oli Sarah Jessica Parker uuden mallistonsa luomuksessa. Mä äänestän sen kamalimmaksi hiekkalaatikkovaatetukseksi, sinne se mielestäni sopisi parhaiten.

1-vuotias vilkas vesseli ja äidillä päällä sellainen tosi lyhyt tunika, ilman alaosaa, ja stringit vilkkui kun äitee siellä puistossa pyllisteli poikansa perässä ja korkkarit sen kuin uppos hiekkaan. Kaunista? Ei edes kovin seksikästä se kamala kohellus.

Mulla on ihan kamala sadetakki, ihan kamalat kumikengät ja aika hurjan näköinen sydvest. Mutta hei.. niissä on lämmin ja hyvä olla. Jos mun goret sattuu olemaan kodinhoithuoneessa kellarissa, en jaksa niitä hakea, jos on hirveä härdelli. Pääsen helpommalla, kun vedän päälle ne vaatteet, jotka on lähinnä ja lykkään lapset pihalle nopeasti. Tavoite on siis nopeus ja oma mielenrauha... ei missilook.

että pitäisi todella joskus marssia sinne Lindexiin ja ostaa vain hyviä ja soveltuvia koti- ja pihavaatteita. On tyhmää kun sellaisiksi jää vain kuluneemmat " paremmat vaatteet" . Lähtisinköhän viikonloppuna kaupoille ja ostaisin itselleni kivat verkkarit, kolitsin, hupparin ja jotain sellaista?!

Polvisukat, ilmeisesti tukisellaiset, koska puristivat jalkoja niin kapeiksi. Sukkien yläpuolelle pursusivat makkarat, pattipolvet ja karvat. Sääret olivat notkot taaksepäin, joten näky korostui lyhyissä shortseissa. Jaloissa terveyssandaalit. Kasvoissakin kasvoi ajamattomia partakarvoja naisella. Olisin kyllä hänenä vetänyt päälleni verkkahousut verkkatakin kanssa. Käyttäytyi kyllä ihan asiallisesti, joten siitä +++ hänelle.

Vierailija:

Lainaus:

Polvisukat, ilmeisesti tukisellaiset, koska puristivat jalkoja niin kapeiksi. Sukkien yläpuolelle pursusivat makkarat, pattipolvet ja karvat. Sääret olivat notkot taaksepäin, joten näky korostui lyhyissä shortseissa. Jaloissa terveyssandaalit. Kasvoissakin kasvoi ajamattomia partakarvoja naisella. Olisin kyllä hänenä vetänyt päälleni verkkahousut verkkatakin kanssa.

:) AIka mehevä kuvaus, oli totta tai ei!

a yllättäen näidenkin lapsilla on kaikki uutta ja viimeisen päälle tai ainakin hyvin yhteensopivaa. Sama näky perhekerhoissa ja muskareissa.

Se on minusta sääli.

Tosin ennenkuin joku vääntää tämän niin, että juhlahepeneissä ja sotamaalauksessako siellä puistossa pitäisi käydä, niin EI. Asianmukaisissa arkivaatteissa eikä meikistäkään väliä, jos iho on hyvin hoidettu, mutta kivasti puettuna kuten lapsetkin, tukka kammatttuna ja hampaat pestynä! :-) Kivoja halpoja kotivaatteita voi ostaa vaikka lindexilta tai kappahlista, ei maksa maltaita.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat