Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävikö huivina unikko-kuosi?

Kommentit (15)

Mä luulin, että mun elämä on vähintäänkin kohtuullista! Mutta ei.

Mulla ei ole sitä isoa dimanddia, eikä niitä golfhanskoja. Nyt kun äijä tulee kotiin, meidän perheessä on tarkoitus vähän keskustella...

Vierailija:

Lainaus:

ei heinähattua ei muumikuvioita ei sukkia ja sandaaleja ei verkkareita ei epäsopivia mekkoja eikä rumia hameita

Pystytkö vai jäätkö suosiolla kotiin?

Mulla on nuo kaikki vielä hankkimatta, sandaalit ilman sukkia. Ehkä mä lähden sitten näin.

Huivi ois aika paha, kun menis hiukset lyttyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hakemassa Gloria lehti ja käydä vaatekaupassa ostamassa ne mitä siellä suositellaan.

Onneksi mäkin löysin Gloria lehden. Ilman sitä mä en olisi tajunnut miten mun vihkisormuksen IIIso timantti mahtuu mun golfhanskoihin. Onneksi Gloria lehdestä löysin sellaiset golfhanskat, joissa on reikä sen timantin kohdalla ;-)

Ajatella!

Et pääse edes parkkipaikalle asti, jos olet verkkareissa tai muissa ryysyissä. Kasvoissa ei saa olla ryppyjä, hampapaiden tulee olla valkoiset ja hiusten kauniit ja hulmuavat.

että sun varpaat ja jalkapöydät pursuaa, sit sininen unikkohuivi päähän ja marimekon pitkähihnainen pieni kangaskassi että se roikkuu sun polvien korkeudella!

ei heinähattua ei muumikuvioita ei sukkia ja sandaaleja ei verkkareita ei epäsopivia mekkoja eikä rumia hameita

Pystytkö vai jäätkö suosiolla kotiin?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat