Seuraa 

Onkohan täällä kohtalotovereita, joilla ongelmia piilareiden käytössä raskausaikana? Ihan alussa menen vasta, rv 5+1, ja on ilmentynyt kummallinen ongelma. Nimittäin piilarit ei helkkari soikoon sovi. Niitä saa väkertää silmään puoli tuntia, ja sittenkin tuntuvat olevan väärinpäin silmässä. Voisiko tämä johtua " tilastani" ? Olen käyttänyt pilareita 10 vuotta, eikä koskaan ole mitään ongelmaa ollut. Muutenhan tässä ei ongelmaa olisikaan, käyttäisi vaan laseja, mutta en tällä hetkellä omista sellaisia... Onko kohta suunnattava matka optikolle vai onko tämä jotain ohimenevää?

Kommentit (5)

tulleen infolapun, jossa luki, että raskaus voi joillakin vähentää piilolinssien sietoa. Itse käytän piilareita nykyään niin kamalan harvoin, etten ole huomannut eroa.

Siis miten ap tulet toimeen ilman silmälaseja??

eli nyt olen kärvistellyt linssien kanssa, tipat auttaa jonkin verran, mutta ei kokonaan. Tulisin kyllä varmaan ilmankin toimeen jotenkuten, näkö ei ole kamalan huono, mutta tosiaan satuin tuossa pari vkoa sitten istumaan lasieni päälle, ja kun elopainoa on enemmän kun se 45kg, ni rikkihän ne pamahti...:D Huomiseksi varattu optikkoaika, että jos vaikka en sitten uusien lasien päälle ihan heti majoittuisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mullekaan ei kummassakaan raskaudessa sopinu piilarit, koko aikana.

Kokeiles noita vinkkejä joita edellinen antoi!

miitu, emäntä 1kk ja 1vk, sekä pieni mies 2½v

Ongelma ei ainakaan minulla ole ohimenevä vaan jatkuu imetyksenkin aikana, kunnes hormonitoiminta on jälleen käynnistynyt. Eli kostutustipat käyttöön. Hyvä puoli raskaudessa on se, että ainakin minulla proteiineja kertyy linsseihin paljon normaalia vähemmän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat