Vierailija

Itse en siihen pysty. Olen 3-kymppinen, masentunut 1 lapsen äiti, jolla on opinnot kesken ja ei työpaikkaa. Mielialalääkkeet eivät tunnu tehoavan.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihana lapsesi. Ja hänen ensi sanansa ja muut uudet taidot.

Sulla on opiskelupaikka, josta aikanaan valmistut mukavaan ammattiin.

Kesä, kaunis vihreä luonto.

Tee lapsen kanssa vaikka metsäretki tai järvenrantaretki eväineen, niin mielesi saa vähän lepoa ja näet kaunista luontoa.

Ystävät, perheesi.

Hyvä fyysinen terveys?

Kiva koti?

Tunnen vain syyllisyyttä siitä, että hän on tällä hetkellä turhaan hoidossa, kun en saa masennukseltani opintoja edistymään. Lisäksi hän aloitti hoidossa jo aika pienenä, koska silloin olin töissä (taloudellinen tilanne pakotti).

Miehen kanssa on pitkään mennyt huonosti. Ei esim. seksiä aikoihin.

ap

On lapsenkin kannalta paras, että sinä saat levätä ja hoitaa itsesi kuntoon, ja voit taas sen jälkeen olla lapsellesi tasapainoinen vanhempi. Ei lapsesi nähdäkseni ole " turhaan" hoidossa, varmasti olet tuossa ajatellut nyt omaa jaksamistasi.

Vietät varmasti lapsen kanssa aikaa hoitopäivän jälkeen, joten älä pelkää lapsen kasvavan kieroon. Ja ehkä lapsi saa hoidossa enemmän virikkeitä, kuin mitä sinä tässä tilanteessa voisit kotona tarvita, joten turhaan itseäsi syyllistät.

Oletko milloin viimeksi tarkistuttanut lääkityksesi, jos se ei tunnu kerran auttavan? Saatko nukuttua riittävästi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat