Vierailija

Lupasin tehdä 50kpl hääkutsuja.

Pitää itse hinnoitella kortit, mitä kehtais pyytää? Tarvikkseisiin menee noin 100e, jopa alle

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

urakkapalkka on järkevämpi. Itse ottaisin tekopalkkaa 1 e/kortti

Siis 50 euroa. Haloo, ap arvioi, että menee 14 iltaa ja 2 h/ilta. Ystävälle lahjana ok, mutta ei tosiaankaan millekään tuttavalle.

Vierailija:

Lainaus:

ja loput sais antaa omantunnon mukaan jos haluaa

Pahin mahdollinen tapa, jos ei oikeasti ole 100% varma, että tilaaja tietää miten paljon työtä menee ja osaa arvostaa sitä rahassakin. Sitten itketään av:lla, miten tehtiin työtä 20 tuntia ja saatiin palkkaa 20 euroa ja tikkari.

Sopikaa etukäteen materiaalikulut (arviosumma ja sitten loppulasku kuittien kanssa) ja tuntipalkka (pimeänä 5e/tunti, jos et työksesi tuota tee?) ja arvio siitä, kauanko hommaan menee.

minä väkersin morsion kanssa kahdestaa kutsut, teksti tuli tietokoneelta tosin siinäkin oli sovittamista fonttikoon löytämiseksi.

Kanteen liimattiin hänen kuivattama kukka. kyseessä bestis joten rahaa en pyytänyt, ei olisi sopinut meidän kuvioihin.

Mutta voitha kertoa hääparille että tarvikkeisiin meni 100 e ja työtä kului 10 h, saavat sitten päättää paljonko arvostavat työtäsi.

Oliko tarvikkeien hinta sovittu ja yhdessä valittu jne. ettei tullut yllärinä?

Kaikki tämä vaikuttaa.

Minusta 1e per kortti on ok. Mutta jos sinut on palkattu muutenkin sinne tekemään pimeää työtä? niin muista että teet sen pimeästi joten hinnat sen mukaan.

Itse en tohon lähtisi kumpanakaan osapuolena. Aina tulee kismaa kuitenkin.

Mikä olisi itse sinujsta sopiva tekopalkka?

No mitään ei kannata tehdä alle vitosen tunti, oli siinä asiassa kuinka hyvä tai huono tahansa.

ja itselläni on ollut se periaate, että teen joko ilmaiseksi tai sitten otan reilun hinnan. Tulee parempi mieli antaa lahjana kuin myydä itsensä liian halvalla.

kannattaa kysyä myös tarjousta maksajalta. Harvempi on niin pihi, että maksaa vähemmän kuin mitä itse kehtaa pyytää.

tai ei ainakaan voi laskuttaa sen mukaan. Kun teimme itse ystävän häihin kutsukortteja kolmen hengen tiiminä saimme reilut 120 kutsua tehtyä 6 tunnissa. Kortit olivat varmaan yhtä monimutkaisia kuin ap:lla -- liimattavaa, pujotettavaa, leikattavaa ja tulostettavaa löytyi. 10 työtuntia on kohtuullista, ja jos laskutat 5¿/tunti pimeänä on se sama kuin 1 ¿/kortti. Vähän enemmänkin voi toki pyytää, esim. 70-80 ¿ " urakkapalkkana" ...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat