Seuraa 

Eli kumpi parempi? Onko näissä muuta eroa kuin hinta? Onko käyttäminen " helppoa" ? Luen mielenkiinnolla kaikki kokemukset on kumminkin aika iso investointi.. Suositelkaa. :)

Jiinas

Kommentit (7)

Mutta heitänpä tähän sekoittamaan päätä, että uusi Yamo on kyllä ihana. Meillä oli ennen Ergo, mutta kun näin Yamon ja kokeilin sitä, niin Ergo sai jatkaa matkaa. Vaikka ei Ergossa mitään vikaa ollut.

Tuo Yamo on vain huomattavasti kevyempi ja mukavampi päällä :)

Ostettiin juuri tällä viikolla taaperokokoinen Patapum mustana, kangas tuntuu todella hyvältä eli kestävältä. On myös siistin näköinen ja mielestäni jopa ihan tyylikäskin (jokaisella tietty oma mielipide asiasta). Kun olin hankkimassa reppua, niin luin jostain että Patapum ja Ergo olisi tehty samassa tehtaaassa, mutta koska Ergo tulee jenkkien kautta niin se on noin 30 e kalliimpi, tiedä sitten tämän tiedon oikeellisuudesta..

Patapum on suunniteltu niin, että lapsen lonkat asettuvat kasvun kannalta oikeaan asentoon, eli sammakkoasentoon (jalat suorina ei saisi ikinä kantaa). Peppu on siis matalammalla kuin jalat.

Nyt muutaman päivän kokemuksien jälkeen olen kyllä ihan tyytyväinen ostokseeni, selkäänlaittoa pitää vielä hieman harjoitella jos ei ole toisia apukäsiä saatavilla :) vatsapuolella saa kivasti yksinäänkin ilman harjoittelua.

-piirakka

pirpana73:

Lainaus:

Minä tilasin Patapumin kokeeksi nettikaupasta ja se meni takaisin paluupostissa. Oli jotenkin niin halvan ja rönttänän oloinen. Tosi karkeaa kangasta ja en kyllä olisi sen kanssa kehdannut yleisellä paikalla liikkua. Siis minusta se ei noin ulkonäöllisesti ollut mitenkään hintansa väärti. Eli jos tykkää, että Baby Björn on laadukkaan oloinen viimeistelyltään ja materiaaleiltaan niin sitten kyllä pettyy Patapumiin. Ja nyt en puhu kanto-ominaisuuksista mitään. Onkohan Ergon kangas minkälainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä tilasin Patapumin kokeeksi nettikaupasta ja se meni takaisin paluupostissa. Oli jotenkin niin halvan ja rönttänän oloinen. Tosi karkeaa kangasta ja en kyllä olisi sen kanssa kehdannut yleisellä paikalla liikkua. Siis minusta se ei noin ulkonäöllisesti ollut mitenkään hintansa väärti. Eli jos tykkää, että Baby Björn on laadukkaan oloinen viimeistelyltään ja materiaaleiltaan niin sitten kyllä pettyy Patapumiin. Ja nyt en puhu kanto-ominaisuuksista mitään. Onkohan Ergon kangas minkälainen?

Tästä aiheesta keskustellaan täällä viikottain, kannattaa etsiä haulla vanhoja keskusteluja.

Itselläni on ollut Patapum (sekä vauva- että taaperomalli) ja olen ollut tosi tyytyväinen.

en huomannutkaan tota haku juttua, sieltä löytys ihan kivasti vastauksia. Taidan päätyä patupumiin sen edullisuuden takia. Patupumia saa netistä mielestäni halvimmillaan 60e + postikulut ja ergo maksaa n. 90e, korjatkaa, jos olen väärässä.

jiinas

Meillä on Ergo, silloin kun se ostettiin niin Patapumia ei vielä edes myyty Suomessa. Kaverillani on Patapum ja minusta se on ihan samanlainen kuin Ergo, ei siis niin mitään eroa käytännössä kumpaa käyttää.

Ottaisin tietysti halvemman :-). Patapum on kaiketi halvempi kuin Ergo?

on se, että uuden mallisella New Generation Ergolla lasta pystyy kantamaan myös lonkalla. Patapumilla tämä ei onnistu.

Itselläni on tavallinen Patapum (ei taaperomalli) ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Muita kommenttejani olet varmaan löytänytkin jo aiemmista keskusteluista, joten en laita niitä nyt enää tähän ;o)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat