Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei vain jaksaisi kuunnella, kun kaveri kehtaa koko ajan valittaa sitä, miten tiukkaa on hoitovapaalla. Miehensä saa ainakin tuplasti palkkaa kuin mun mieheni. Heillä riittää rahaa tehdä remonttia ja shoppailla lapsille ja itselle merkkivaatteita aina kun " tarvetta" ilmenee, eli viikottain jotain. Matkustellaan jne. Ja tosiaan joka toinen lause on sitä, että mitä uutta ollaan hankkimassa/hankittu ja joka toinen lause sitä, että kyllä on tosi tiukkaa nyt hoitovapaalla.

Ja mä vaan nyökyttelen, että joo niin on. Meillä ihan oikeasti on. Mutta en jaksa valittaa tai edes kiinnosta moinen, tätä tää nyt on jonkin aikaa. Me pihistellään joka asiassa, ei ostella uutta aina edes silloin kun tarvittais, ostetaan lihat -50% " lähelläpäiväys" , teen itse leivät ja vieraille kahvipullat, joka sentti pitää miettiä minne se laitetaan ja miten.

En tiedä olenko sitten kade, mutta kyllä mua pistää harmittamaan kun tuon päälle pitää kuunnella kaverin valitus ja siihen päälle vielä nuo kaikki, mihin heillä on oikeasti varaa!! Helkutti. Joskus tekis mieli sanoa hänelle, että meillä ei ole oikeastaan mitään vaikeuksia elää tätä elämäntilannetta, kun meillä on muutakin elämässä kuin materia ja ostaminen. Ehkä kohta sanonkin.

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat