Seuraa 

Mies otti ja lähti kun ensin oltiin leikitty n. 12 viikkoa onnellista odotusta perheenä. Nyt jäin yksin odottamaan esikoistani ja kyselisinkin, että onko täällä kohtalotovereita?

Mies ei halua ikinä nähdä eikä kuulla lapsestaan tai minusta joten selvä homma sitten. Mutta kyllä me pärjätään ihan kaksistaankin. Ei siihen idioottia miestä tarvita jolla on vastuuntunto hukassa!

beibi07 ja pikkukaveri 13+3

Kommentit (6)

täällä kans tuleva yksin huoltaja. ensimmäistä kans odottelen ja mies ensin sano että kyllä on tekemisissä mun ja vauvan kans mutta toisin kävi.lähti sitten menemään ja totesin että jos nyt lähdet niin turha tulla enää takaisin ruikuttamaan ku on ite tehny päätöksensä.

ihanaa et tääl on muitakin jotka ovat samass tilantees ku mä luulin jo et oon ainut joka tääl odottaa yksinään =)

eli mä kävin eilen ultrassa ja kaikki oli hyvin muksu ei millää meinannu kääntyä et sais takapuoltakin katottua kattoi vaan kameraan ja heilutti käsiä ja jalkoja. kyl siin tippa tuli linssiin ku näki et iha oikeesti on tulos äidiks ja siel on pikkunen vauva =)

eli mulla on tänää viikot 14+0 tai sit 14+5 ku tost neuvola kortista ei ota selvää ollenkaa ku siin luki yhes kohtaa eile merkattuna 14+4 mut en tiiä sit mihi se liittyy =) mut siin 14-15 välissä mennää laskettu aika on joulukuussa

teijän kans ois kiva jutella tässä enemmänki ku ootte kuitenki samas " tilantees" ku mäki

Etten ole ainoa! Tää koko viikko miehen lähdön jälkeen on tuntunut erityisen raskaalta ja ikävä on ihan hirmuinen. Viimeinen puhelinsoitto miehen kanssa oli ihan yhtä tuskaa ja repi sisintä.

Kyllähän tässä varmasti yksin pärjää mutta kun alunperin oli ajatuksena, että lapsella on isä ja äiti, on häät ja kaikki ja sitten asiat muuttuvatkin kertaheitolla niin ottaa vähän koville.

Ei silti mikään ole hienompaa kuin se, että lapsi on nyt sitten tulossa vaikka ei ollutkaan lainkaan suunniteltu. Nyt jo koko elämä pyörii lapsen ympärillä ja se auttaakin jaksamaan, että sitten ollaan lapsen kanssa kahden, eikä tarvitse olla yksin. Yksin on ihan jees mutta yksinäisyys ei ole aina niin kivaa.

Onkos muuten teillä yksinodottajilla meseä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei vaan kaikille!

Ajattelin jos voin liittyä seuraan vaikka odotan toista ja kolmattani yksin eli siis odottelen kaksosia yksin. Aikaisemmin minulla on kohta 6-vuotias tyttö avioliitostani ex-mieheni kanssa. Kaksosten isä ei halua olla missään tekemisissä minun tai lasten kanssa ja kun päätöksen näin teki niin toivottavasti pysyykin poissa.

Rankkaa on ollut ja mielialat vaihtelee päivittäin. Varmaan sitä pelkoa tulevasta ja siitä miten pärjää kahden kanssa mutta eteenpäin mennään. Keskenkään en raskautta voinut laittaa. Voimia vain kaikille yksinodottajille. Kyllä me pärjätään!!!:)

Saanko mä liittyä keskusteluun vaikka odotan toista?

Ekan kohdalla mies alkoi pettämään ku vauva syntyi ja erottiin sitten vauvan ollessa puolivuotias. Nyt uudelleen raskaana, miehelle jonka kanssa en tavallaan seurustellut, mutta tavallaan seurustelin, nykytilannetta en oikein tiedä. Mielipidettäkään asiaan en oikein tiedä. On toki tervetullut meidän elämään jos haluaa, jos ei, ei voi mtn. Mä lisäsin hei edellinen sut kanssa mun meseen, omaani en viitsi tässä antaa, niin moni käy täällä ja ei tiedä vielä mun raskaudesta.

Minäkin odotan esikoistani yksin. Olen 31-vuotias ja vauva on saanut alkunsa inseminaatiolla (luovutetuilla siittiöillä). Taidan nyt olla viikolla 8 ja laskettu aika on 26.1. Ihan hyvin minulla on mennyt ilman lapsen isääkin. Silloin kun on oksettanut, epäilyttänyt ja itkettänyt olen turvautunut parhaaseen ystävääni, joka on kolmen lapsen äiti. Lisäksi seurustelen eli " vieras" mies paijailee sujuvasti masuani, hakee kaupasta mehua pahanolon helpottamiseksi ja käskee pitämään hyvää huolta vauvasta. Elämä voi olla tosi ihanaa, vaikka saakin lapsen yksin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat