Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei voi kuin ihmetellä Vatikaanin lausuntoja :O

Itsekin vastustan abortteja, mutta en sentään ihan näin järjettömällä tavalla: edes raiskattu teinityttö ei saisi raskaudenkeskeytystä, jos katolilaiset saisivat sen päättää :-/ Ja ilmeisesti sekin on ok, että ennemmin menetetään sekä äidin että lapsen henki kuin että vain toisen aluillaan oleva elämä päättyisi

Lainaus:

ajoissa

nykylääketieteen keinoin, jotta jo syntyneet lapset saisivat pitää äitinsä?! Olen todella järkyttynyt. Kuinka kukaan täysjärkinen (etenkään nainen) voi kuulua katoliseen kirkkoon?

Ks. www. iltalehti. fi/ uutiset/ 200706146235167_uu. shtml

Amnestylle tytyy nostaa hattua. Tässäkin asiassa.

Kommentit (10)

Vierailija:

Lainaus:

Itsekin vastustan abortteja, mutta en sentään ihan näin järjettömällä tavalla: edes raiskattu teinityttö ei saisi raskaudenkeskeytystä, jos katolilaiset saisivat sen päättää :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Timo Soini on katolinen.

Miksi ihmeessä mainostaisi? On tuo asiasta maininnut, jos on esiin tullut, mutta ei kai sillä mitään väliä ole. Mielipiteensä asioista on kyllä kertonut, niissä uskonto tietysti on yksi vaikuttava tekijä kuten kaikilla muillakin.

Ja en ole tosiaankaan pesujen kannattaja, oma poliittinen kanta on paljon enemmän oikealla.

Vierailija:

Lainaus:

Lainaus:

mua pelottaa perussuomalaisten kannattajat, onhan Soinikin roomalaiskatolinen, paavin lie' assa.

Eipä ole yllättäen tuota juuri mainostanut, tai ainakaan kovin moni mun tuntemistani perussuomalaisten kannattajista ei tajua äänestäneensä KATOLILAISTA. Huhhuh. Itse asiassa veikkaan, että moni äänestäjä ainakin itä-Helsingistä on itse ateisti tai tapakristitty...

Minä äänestin kristillisdemokraatteja ja vastustan abortteja, mutta en sentään noin pimeällä tavalla kuin Vatikaani :(

Lainaus:

Onko se vauvan vika, että hän on saanut alkunsa raiskauksesta? Suojelkaa elämää.

Näin ajatteleva ihminen ei ilmeisesti pysty lainkaan käsittämään, mistä raiskauksessa on kyse ja miten suuria traumoja se (etenkin vasta kehityksensä alussa olevan tytön tapauksessa) raiskatulle aiheuttaa. Onneksi varsinaiseen aborttiin ei yleensä silti tarvitse päätyä, jos aluillaan olevan ALKION kehittyminen sikiöksi (ja siitä edelleen vasta vauvaksi) voidaan estää pillerillä (tällöin tapahtuu keskenmeno, joka saattaisi olla edessä muutenkin ennen rv 12).

Ja jos oikeasti haluaa suojella elämää, hyväksyy taatusti abortin eli raskaudenkeskeytyksen edes silloin, kun raskaudesta on vaaraa odottavalle äidille. Aikanaan äidit JA vauvat kuolivat, kun tätä mahdollsuutta elämän suojelemiseen ei vielä ollut :(

Lainaus:

mua pelottaa perussuomalaisten kannattajat, onhan Soinikin roomalaiskatolinen, paavin lie' assa.

Eipä ole yllättäen tuota juuri mainostanut, tai ainakaan kovin moni mun tuntemistani perussuomalaisten kannattajista ei tajua äänestäneensä KATOLILAISTA. Huhhuh. Itse asiassa veikkaan, että moni äänestäjä ainakin itä-Helsingistä on itse ateisti tai tapakristitty...

Minä äänestin kristillisdemokraatteja ja vastustan abortteja, mutta en sentään noin pimeällä tavalla kuin Vatikaani :(

Timo Soini on katolinen. Ei varmaankaan kamalasti mainosta tätä faktaa, mutta näin on näreet. HS taisi jokin aika sitten julkaista näitä, että mihin missäkin eduskuntapuolueessa kuulutaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat