Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miehen kanssa tuli ero, sehän nyt ei ole mikään yllätys... Mutta en tiedä mitä teen.

Mies oli tyhjentänyt yhteisen tilimme, millä minä nyt elän lasten kanssa? Soitin soskuun, ajan sain vasta loppukuulle, seurakunnasta luvattiin jauhoja ja näkkäriä, kiitos... Auttaa hirveästi.

Nuorimmainen tarvii vielä korviketta ja vaippoja, mulla lompakossa juuri 22 euroa ja sillä pitäisi pärjätä lapsilisiin asti...

Mun pää halkee ja itkettää, neuvokaa nyt mistä minä saan reiluksi viikoksi rahaa ruokaan ja vaippoihin.

Kommentit (10)

Nyt siis soitat sinne uudestaan ja selität tilanteen.

Miten teillä oli homma pankkitilin kanssa? saako sieltä vapaasti nostaa rahaa ilman toisen suostumusta? Soita pankkiin ja kysy.

soitat myös miehen sukulaisille: sisaruksille ja vanhemmille. Jos et tällä muuta saa aikaan, niin ainakin sen että exällä hävettää mennä heidän silmien eteen kun vienyt lapsiltaan ruokarahat. Elleivät sitten ole ihan ihmeporukkaa...

korothan niissä on törkeät, mutta jos ei muu auta... googleta vaikka pikaluotto tms... Kauhea tilanne ja kyllä on exälläsi otsaa jättää teidät pulaan. Ja miten voi olla mahdollista ettei sossu pysty mitenkään auttamaan nopeasti!?! Soita vielä sinnekin ja pyydä jollekin johtajalle. Ei teitä voi pulaan jättää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voit mennä sinne käymään ja sanot että nyt heti tarvitaan rahaa ruokaan! Meidän kunnassa annetaan sellainen " ruokalappu" , maksusitoumus jolla saat kunnan piikkiin ruokaa kaupasta.

juu, tällasessa pikku kunnassa ei saa mitään kriisi aikoja... Vanhemmat ei just nyt voi auttaa. Sisko nauroi :( Sanoi että ittepä otin alkkis miehen.

Tili oli yhteinen, jonne tuli molempien rahat mun äippä-raha ja miehen palkka. Kummalakin samanlainen käyttö-oikeus.

No, pikaluotto kai se on pakko ottaa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat