Vierailija

Riitelemme ja kinastelemme usein mieheni kanssa. Nautimme kiivassanaisesta väittelystä. Meillä ei lentele esineet eivätkä nyrkit heilu. Sanansäilällä sivallamme ja kisailemme. Olemme räiskyviä persoonia, emme hissukoita. Emme ole riidelleet kuin aniharvoin 22.00 jälkeen.

Mielestämme naapurimme oli kohtuuton, mitä mieltä av:lla?

Kommentit (16)

aika harva oikeasti nykyaikana enää uskaltaa sellaista tehdä! Ihan oikeasti monen mielestä isoon ääneen riitelevät ihmiset ovat pelottavia ja arveluttavia ja kamalia, ei ole ihan helppo mennä sellaisten oven taakse pimputteleman keskellä yötä ja valittamaan...... Silloin saa kai usein vain haukut itsekin päin naamaa :-/

Valituksen aihetta teillä ei ole varaa arvostella, tapaa korkeintaan. Oikeasti etenkin lapsille on ahdistavaa kuultavaa joutua todistamaan naapureiden kovaäänistä riitelyä :( Eikä se nyt kovin mukavaa ole aikuisillekaan. Riidellä voi pienemmälläkin volyymilla.

PS. Toivottavasti teillä ei ole omia lapsia...?

Ei todellakaan ole minun asiani mennä naapurien ovikelloa soittelemaan. Eritoten kun olen kuullut millaista meteliä siellä riidan aikaan kuuluu, niin en kyllä uskaltaisikaan. Riitelytavan perusteella olisi tullut vain haistattelua niskaan.

Jatkossakin valitan isännöitsijälle, enkä huomauta naapureille suoraan (ellemme sitten jostain syystä tunne toisiamme hyvin).

t. 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja meillä on silloin hauskaa. On hauskaa saada toinen pussitettua tai muuten voittaa väittely, itse häviäminen ei ole niiiin hauskaa, mutta ei tuo nyt huutamaankaan innosta.

Mistä te väittelette? Me väitellään yleensä politiikan liepeillä olevista asioista ja viime aikoina erityisesti yhteiskunnan instanssien ja vapaa-ehtoistoiminnan paremmuudesta ja vaikutuksesta ihmisluonteeseen.

En minäkään uskaltaisi soittaa ovikelloa PAITSI jos sieltä apua huudettaisiin. Kyllä riitely varsinkin 22 jälkeen on häiritsevää ja jos se on toistuvaa voidaan puhua häiritsevästä elämäntavasta. Menkää kävelylle väittelemään ja vaikka autoon.

Onko teillä lapsia ja ymmärtääkö he tuon teidän harrastuksen?!

Olen itsekin tehnyt valituksen tappelevista naapureista, ja voin sanoa, että vaikka miten itse nauttisivatkin siitä metelistä, niin minä ja lapseni emme nauti. Suoraan sanoen korpeaa, kun klo 20 aikaan se huuto alkaa, ja lapset herää ja rupeavat pelkäämään.

Ootko ap ajatellut kuinka hyvin naapuri voi kuulla teidän riidat? Ette te voi olettaa että muut jaksavat kuunnella toistamiseen omia riitojanne.

Toki nyt pyrimme hillitsemään enemmän itseämme, niin olisimme tehneet jos naapurimme olisi tullut asiasta meille suoraankin sanomaan. Tosin naapurimme ovat niin hissukoita, että hädintuskin tervehtivät rappukäytävässäkään.

mä pelkään kans että joku valittaa meidän riitelystä. mun miehellä on tosi kova ääni jos se suuttuu jostain. ikinä ei huudeta illalla tms mutta joskus päivällä sattaa tulla iso huuto jos tulee joku tilanne. huuto ei kestä kun ihan hetken maksimissaan koska mä suutun äänen korottamisesta ja sitten onkin hiljaista sen jälkeen. mutta voiko joku valittaa jos päivällä kuuluu hetken ajan huutoa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat