Vierailija

Olin tuossa erään keskustelupalstan porukan miitissä ja ei siinä mitään. Jotenkin oli vaan järkytys nähdä millaisia tyyppejä siellä oli. Siis ei ollenkaan itseni tyylisiä, vaan jotenkin vähän sellaisia ressukoita. Monet kotiäitejä ja ylipainoisia, vaatteet ja tyyli oli mitä oli, kyllä te tiedätte. Tulin jotenkin sellainen olo että ei elämä, en tiedä haluanko enää koko palstalla pyöriä kun niiden nimimerkkien takana onkin tuollaista, jotenkin niin selvästi oman tasoni alapuolella olevaa porukkaa. Älkää käsittäkö väärin, en tahdo brassailla, totean vain kylmät faktat. Olen itse akateeminen, kaunis ja hoikka. Jotenkin tuntuu kyllä pahalta sanoa näin, varsinkin kun eräis näistä tapaamistani mammoista niin vuolaasti ylisti ulkonäköäni palstalla. No, mutta auttoi purkautua teille, kiitos! :)

Sivut

Kommentit (103)

Vierailija:

Lainaus:

Vain tosi rumat, nörtit ja sosiaalisesti estyneet löytää kumppaninsa netistä.

Näin se vaan on.

työelämässä lujaa vauhtia menestyvät, joilla ei ole aikaa tai edes halua lähteä ravintoloiden lihatiskeille.

Vierailija:

Lainaus:

On opettajaa, lakinaista, yrittäjää, vaikka mitä. Hoikkia lähes kaikki. Ollaan tutustuttu ihan täällä Vauvan palstalla, samanikäisten lastemme kautta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

(vaikkei sekään vastannut käsityksiäni), mutta ihmisten epäsosiaalisuus hämmensi. Nettiin näköjään kirjoittelee paljon nörttejä, jotka eivät kykene normaaliin kanssakäymiseen.

Lisäksi oli karmivaa nähdä miten surkeissa parisuhteissa ihmiset elävät. Moni miehistä oli niin moukka käytökseltään ja tavoiltaan, että hirvitti. Oli muuten elämäni pisimpiä viikonloppuja.

Nyt sitten tiedetään sinunkin ystävyyssuhteidesi laatu. Kaikkihan ne sun kans hengaa vain kauniin pärstäsi vuoksi, eihän noin vittumaista luonnetta kestäisi kukaan jos olisit vain tavis naamaltasi kuten suurin osa meist muista.

Minullakin on kuule rakas ap. ylikiloja (10 kg), mutta silti olen akateemisesti koulutettu, johtavassa asemassa ja erittäin kaunis nainen kasvoiltani. Pidätkö silti minuakin ylipainoni takia 2. luokan kansalaisena?

Kaikki äidit ja lapset oli ihan ihania, just sellaisia, kun olin kuvitellutkin. Mulle ei todellakaan jäänyt päällimmäisenä mieleen, oliko ihmiset hoikkia vai ei ja pukeutuivat merkkivaatteisiin vai eivät.

" En itsekään ole mikään kroisos, mutta sen verran tienataan kuitenkin että

vaatteista ja ulkonäöstä on varaa huolehtia, eikä tarvii missään henkkamaukalla, zarassa, mangossa, tai lindexillä shoppailla"

- Ostan paljon merkkivaatteita (DKNY, Donna Karan, Jimmy Choo, LV,Ivo Nikkolo ym.), mutta niitä on kiva maustaa Zaran tai Mangon vaatteila. Lindexit on kauheita, siitä olen samaa mieltä.

Jos sulla on hyvä tyylitaju, osaat miksata halpaa ja kalliimpaa.

tyhmästä ämmästä " fiksu" !

Tyhmä ämmä olet AP olitpa sitten miten hoikka ja kaunis ja koulutettu!

Mun ystäväpiirissä kyl ne ajatukset ja elämän viisaus ovat ykkösenä, ei noi katoavat seikat mitkä liittyy ulkonäköön!

Vai onko huumorintajusi muuten vaan olematon?

Ennemmin mä kyllä hengaan läskien, rumien ja hauskojen kuin tollaisten umpikuivien nirppanokkien kanssa, jotka luulee, että on hienoa kun vaatteet on ostettu Stockalta.

Suihkua tosin toivon kaikilta. Ja ymmärrän esim. ujouden, uskon, että netti on monelle kullanarvoinen asia ystävien löytämisessä. Parempi se tosiaan kuin hirvee känniördääminen jossain lihatiskillä.

Vierailija:

Lainaus:

Olin tuossa erään keskustelupalstan porukan miitissä ja ei siinä mitään. Jotenkin oli vaan järkytys nähdä millaisia tyyppejä siellä oli. Siis ei ollenkaan itseni tyylisiä, vaan jotenkin vähän sellaisia ressukoita. Monet kotiäitejä ja ylipainoisia, vaatteet ja tyyli oli mitä oli, kyllä te tiedätte. Tulin jotenkin sellainen olo että ei elämä, en tiedä haluanko enää koko palstalla pyöriä kun niiden nimimerkkien takana onkin tuollaista, jotenkin niin selvästi oman tasoni alapuolella olevaa porukkaa. Älkää käsittäkö väärin, en tahdo brassailla, totean vain kylmät faktat. Olen itse akateeminen, kaunis ja hoikka. Jotenkin tuntuu kyllä pahalta sanoa näin, varsinkin kun eräis näistä tapaamistani mammoista niin vuolaasti ylisti ulkonäköäni palstalla. No, mutta auttoi purkautua teille, kiitos! :)

Heje!

Porukka oli totaalisen erialaista mitä olin kuvitellut. Tapaamisen jälkeen laittoivat musta käsittämättömiä juorua menemään, ei listalla vaan mesessä keskenään. Lopulta jouduin eroamaan enkä halua enää koskaan heistä kuulla mitään. Todella ikävä kokemus oli :(

Siis kun nämä naiset oli vaan jotenkin kaikki niin ressukoita, etenkin muutama tapaus. Siis juuri sellaisia, joille netti varmaan on ainoa mahdollisuus saada ystäviä.

Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat