Vierailija

Rusketusraídat näkyivät vasemmassa nimettömässä. Niin oli mun mukaan lähdössä. Tentatessa löytyi kiukkuinen vaimo ja pienet pojat.

Kannattaa pitää se kotona, eikä keski-ikäisiä naisia vonkaamassa ja kädet valmiina kourintaan?

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Löytäjä saa pitää.

Hei, tännehän vois oikeesti laittaa pystyyn " paljastusautomaatin" varatuista yrittäjistä, johan niillä alkaisi puntti tutista muustakin syystä kuin hormoneista! ;)

Vierailija:

Lainaus:

Rusketusraídat näkyivät vasemmassa nimettömässä. Niin oli mun mukaan lähdössä. Tentatessa löytyi kiukkuinen vaimo ja pienet pojat.

Kannattaa pitää se kotona, eikä keski-ikäisiä naisia vonkaamassa ja kädet valmiina kourintaan?

hupparia. Eikä lähtis edes kotipihaa pitemmälle moisessa jos omistaisikin. Ja kyllä toi omien silmien alla pyöri koko eilisen klo 17 eteenpäin?! Et tuskin oli meitin isi...

Ihme, että oli vaivautunut ottamaan sormuksensa pois, valtaosa kun tuntuu pitävän sitä suorastaan statussymbolina ja saavansa sen avulla paremmin sitä mitä hake... Ihan oikeasti, mun kaverini laittoi vanhan luokkasormuksensa tahallaan vasempaan nimettömäänsä, jotta flaxi kävisi raflassa paremmin!

Vaimoja on turha surkutella, eiköhän nekin miehensä taipukuset tunne (saattavat itsekin tosiaan olla toisaalla samaa aikaan isompaa munaa metsästämässä). Onneksi edelleen silti enemmistö jaksaa olla aidon yksiavioisia...

Rasvaton urheilijanoloinen. Lyhyt vaalea tukka. Sininen huppari ja farkut. Siniset silmät. Kaunis hymy. Todella kauniit virheettömät hampaat. (hammaslääkäri?)

Kovasti kännissä!

Löytäjä saa pitää.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat