Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla on ystävä jolla on suunnilleen saman ikäiset lapset. Ollaan tunnettu pitkään ja on kiva kun on joku joka on samassa elämäntilanteessa.

Olen usein auttanut ystävääni, ollut lapsenvahtina ym. Hänkin on usein ehdottanut että jos tarvitsen apua niin hän auttaa jos mahdollista. Apua en ole häneltä pyytänyt koska minulla on hyvä tukiverkko muutenkin.

Nyt kuitenkin tuli meno viikonloppuna johon minulla ei ollut lapsenvahtia. Kysyin jo pari viikkoa sitten ystävältäni että voisiko hän tulla pariksi tunniksi meille lastensa kanssa, pääsisin sovittuun tapaamiseen. Hän lupasi, varmistin asian vielä pariin otteeseen, edelleen sopi.

Nyt sitten soitti ettei millään pääsisikään kun hän menee ensi viikolla töihin! Siis miten ensi viikon työt vaikuttaa pariin tuntiin viikonloppuna?! Ei ole tosi, kyllä ottaa päähän.

Olen mielelläni auttanut häntä ja hän ei nyt viitsi pitää lupaustaan. Tämän " ystävän" jätän omaan arvoonsa, keskitys tästälähin vain oikeisiin, luotettaviin ystäviini.

Mainitsen vielä että tämä ei ole ensimmäinen juttu minkä hän perui viime hetkellä, näitä on tullut nyt muutamia. Tämä vain oli viimeinen pisara!

Kommentit (7)

Tiedetty se on, on kaikki arkipäivät töissä, lukuunottamatta tätä viikkoa. Tarkoitti ilmeisesti että haluaa pitää loman lomana, eli ei jaksa/huvita tulla vahtimaan lapsia.

On tiennyt lomasta aiemminkin, silloin kun lupasi että tulee lapsenvahdiksi. Päätti sitten viime tipassa perua vaikka nyt tuntuu ettei alunperinkään ollut oikeasti tulossa.

ikävä juttu,mutta njos useimmiten saat lastenhoitapua niin älä nyt kerta epäonnistumisesta pillastu.

t. 3 vuoteen ei olla oltu missään, eikä kukaan tarjoudu vaikka itse hoidetaan muiden lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos on koko ajan tiennyt ettei ole tulossa niin mitä meni lupaamaan? Tympeää perua jos on luvannut, vain sen takia ettei huvita.. Olisi edes kunnon syy..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat