Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minua ärsyttää se kun ruokailun jälkeen laitetaan sormet suuhun ja imetään ne puhtaaksi! (tietty sen jälkeen jos on sormin syönyt jotakin). Siis nimenomaan sillein että koko sormi suussa!

Toinen on se ettei pese käsiään vessan jälkeen.

En siis puutu tällaisiin asioihin, kunhan mielessäni kauhistelen.

Kommentit (17)

Sen kärryn voi jättää kauemmas sivuun ja hakea tavarat. Eikä koko perheen kanssa tarvitse jäädä lihahyllyjen eteen neuvottelemaan mitä viikonloppuna syötäisiin.

Vierailija:

Lainaus:

Jotkut naisihmiset selvittävät omia tylsiä asioitaan kaiket päivät esim. työpaikalla. Maanantaina alotetaan selostamalla, kuinka Pena kävi ongella Vantaajoen varressa uudet kumisaappaat jalassa. Ja ne saappaat on semmoiset vihreet, niinku sellaiset merenvihreet, tiätsä. Ja sitten se oma Jannica-murunen lakkasi kyntensä hilelakalla ja minä tein kääretorttua, johon panin Marianne-karkkeja...Ja tätä hölpötystä jatkuu taukoamatta esim. koko ruokiksen ajan.

Ettekö te höpöttäjät tajua, että EI KIINNOSTA?

toi on niin totta, tai kuinka koiran massu oli kipeenä, ja ulosti mussukka meidän sohvalle........

Sisältö jatkuu mainoksen alla

viinanjuonti ja tupakointi.

sitten älämöinti, eli se ettei osata ottaa muita huomioon MISSÄÄN koskaan, vaan touhotetaan omaa " asiaa" suureen ääneen.

Jokainen saa mielestäni uskoa, vaikka pieniin, vihreisiin miehiin, kunhan ei tule sitä minulle tuputtamaan! Uskonnonvapaus tarkoittaa myös sitä, että kunnioittaa toisten vakaumusta, eikä tuputa omaansa, vaikka joillekin herätysliikkeille se tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä!

siis myös ystävissä, joista pidän. Kuulumiset, jotka voitaisiin kertoa viidessä minuutissa, ottavat puoli tuntia puheaikaa ja vielä semmoisena monologina, etten saa omaa ajatustani sanotuksi väliin.

Ikään kuin kellekään muulle ei tapahtuisi koskaan mitään.

Jotkut naisihmiset selvittävät omia tylsiä asioitaan kaiket päivät esim. työpaikalla. Maanantaina alotetaan selostamalla, kuinka Pena kävi ongella Vantaajoen varressa uudet kumisaappaat jalassa. Ja ne saappaat on semmoiset vihreet, niinku sellaiset merenvihreet, tiätsä. Ja sitten se oma Jannica-murunen lakkasi kyntensä hilelakalla ja minä tein kääretorttua, johon panin Marianne-karkkeja...Ja tätä hölpötystä jatkuu taukoamatta esim. koko ruokiksen ajan.

Ettekö te höpöttäjät tajua, että EI KIINNOSTA?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat