Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen vähän väliä kipitellyt roskikselle tiirailemaan raskaustestiä, jonka tein aamulla. :D

Haluan vain sen muiston porautuvan syvälle, koska todennäköisesti se on viimeinen positiivinen raskaustesti ever.

Kommentit (12)

Yksi pörhö liittyy letkaan. Odotettiin vauvaa niin kauan että kun sitten tärppäsi niin kolme testiä tein, kaikkia piti ihailla vuorollaan ennenkun raski heittää kokonaan pois. Eka tikun tulos ikuistettiin.

Minä en tehnyt ainoastaan yhtä raskaustestiä, vaan peräti seitsemän, vaikka jo ensimmäinen näytti plussaa.

Sitten säilöin niitä pissasia testejä kuukausitolkulla vessan peilillä, että pystyin tarkistamaan tuloksen aina vessassakäynnin yhteydessä.

Hävettää myöntääkin tämä, mutta lapsikaan ei ole esikoinen, vaan jo neljäs..=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen kaivanut käytetyn raskaustestin roskiksesta kahvinpurujen ja jogurttipurkkien alta toivoen että siihen olisi ilmestynyt viiva vaikka tiesin että negahan se edelleen oli.

että mulla on edelleen tallessa ne positiiviset r-testit, jotka tein reilu vuosi sitten. Viiden vuoden odotuksen ja monien hoitojen jälkeen en voinut heittää niitä roskikseen..

Vierailija:

Lainaus:

olen kaivanut käytetyn raskaustestin roskiksesta kahvinpurujen ja jogurttipurkkien alta toivoen että siihen olisi ilmestynyt viiva vaikka tiesin että negahan se edelleen oli.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat