Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olette varmasti luulleet yhdeltä jos toiseltakin kaksilahkeiselta kaikenlaista kohteliaisuutta rinnoistanne. Mikä on hienoin kohteliaisuus mitä olet rinnoistasi kuullut? Entä sikamaisin? Missä vaiheessa siihen alkaa kyllästymään? Mitä toista vartalosi osaa toivoisit joskus kehuttavan?

Kommentit (10)

Tai joskus on joku sanonut uhkeaksi. En tiedä, onko se kehumista vai sikamainen kommentti. Mieskään ei pahemmin kommentoi. Minulla on DD-kuppi.

Vierailija:

Lainaus:

Olette varmasti luulleet yhdeltä jos toiseltakin kaksilahkeiselta kaikenlaista kohteliaisuutta rinnoistanne. Mikä on hienoin kohteliaisuus mitä olet rinnoistasi kuullut? Entä sikamaisin? Missä vaiheessa siihen alkaa kyllästymään? Mitä toista vartalosi osaa toivoisit joskus kehuttavan?

Hienoin: Rintasi jäivät jo perjantaina mieleeni. Riittää kun ajattelenkin niitä ja minulla seisoo heti. Tälläkin hetkellä. (tekstiviestillä)

Törkein:

Kivat imettimet sulla TAI

Vaikka sulla onki isot tissit niin ei niitä tänne tarvi tulla esittelemään kaikille miehille. Näin siis tilanteessa jossa minulla oli kaulaan asti napitettu ei-tiukka paita päällä, ja pidin kiltisti avomieheni kädestä kiinni.

Kyllästymään aloin siinä vaiheessa kun itsevarmuuteni alkoi karttumaan muutenkin eikä vain silloin kun tissejäni kehuttiin.

Pepusta olisi mukava kuulla joskus kehua. Sellaista miestä ei vain ole vielä sattunut kohdalle tai sitten mun peppu on niin pahannäköinen miesten mielestä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aina niitä on kehuttu, toistaseks. Nyt oon lopettamassa imetystä, katotaan nyt kuinka ne rupsahtaa.

Likat oli kateellisia koulussa kun sain niin paljon huomioo pojilta.

Mitään erityistä ei muistu mieleen. Paitsi oman miehen kommentit. Itse haluaisin pienennyttää rintojan, mutta mies kuulemma rakastaa mun rintoja, tietenkin :)

Niin ja koko 70H

Vierailija:

Lainaus:

sama homma mun exän kaveripiirissä. Miehet olivat kuulemma puhuneet mun tisuistani useaankin otteeseen. Ja olivat vielä tuumanneet exälleni: olet sinä onnellinen mies... WTF?

Vierailija:

Lainaus:

Olette varmasti luulleet yhdeltä jos toiseltakin kaksilahkeiselta kaikenlaista kohteliaisuutta rinnoistanne. Mikä on hienoin kohteliaisuus mitä olet rinnoistasi kuullut?

Yksi on erityisesti jäänyt mieleen, minun naispuoliselta ystävältäni. Näki mun rinnat, kun olin pukeutumassa. Oltiin siis lähdössä viihteelle. Tämä nainen tuijotti mun rintoja ja parahti kovaan ääneen." Voi että sun miehesi on varmaan onnellinen noista sinun rinnoista!!!!!" Hauska tilanne.

Entä sikamaisin?

Olin kaupassa ja yksi iso, musta mies tuijotti ja seurasi minua. Lopulta tuli minua kohti ja sanoi englanniksi, limaisella äänensävyllä: " Sinulla on varmasti todella kauniit rinnat..." En muista, mitä napautin takaisin. Häivyin äkkiä paikalta. Oli aika ällö olo. Minulla oli ihan tavallinen paitapusero tms päällä. Ei mitenkään kireä tai paljastava. Karsea äijä.

Missä vaiheessa siihen alkaa kyllästymään?

Aika lailla siinä vaiheessa, jos kommentit tulee vierailta miehiltä.

Mitä toista vartalosi osaa toivoisit joskus kehuttavan?

Ihan tasapuolisesti olen saanut kehuja myös pepusta, sääristä, kasvoista, hiuksista... Jotenkin rintoihin liittyvät kommentit tuntuvat kaikista eniten tungettelulta....

yksi maininta tähän sikamaiseen kommenttiin täytyy sanoa: Mulla oli aika avonainen paita päällä baarissa ja pelattiin jotain lautapeliä ja sit kun kumarruin eteenpäin niin yksi aika jurrissa oleva miespuolinen kaveri vastakkaiselta puolelta pöytää totesi, että ihan kuin sulla olisi perse edessä... :D . kauneinta on varmaan kun oma mies tuossa totesi ohi kulkiessani, että sulla on niin ihanat tissit, että saman tien rupeaa kuumentumaan, kun ne näkee. Tämä siis vuoden imetyksen ja venytyksen jälkeen, kun eivät ole enää ihan entisensä... Kuppikoko on muuten d.

Vaikka mies olisi ollut vieressä, niin peffaani on kommentoitu tyyliin " onpa hyvä perse" . Ei sekään kivalta tunnu. Mielestäni se on iso, pyöreä ja muhkea, oikea heviperse. - 2

sama homma mun exän kaveripiirissä. Miehet olivat kuulemma puhuneet mun tisuistani useaankin otteeseen. Ja olivat vielä tuumanneet exälleni: olet sinä onnellinen mies... WTF?

Ärsyttävimpiä ovat olleet humalaisilta örveltäjiltä tulleet " mahtavat kannut!" -kommentit katse samalla kohdistuneena rintavarustukseeni. En myöskään pitänyt miespuolisen opiskelukaverin ilmoituksesta, että kaikki vuosikurssin urospuoliset kuulemma puhuu mun rinnoista (mikä ansio, mahtavaa!). Kuppikoko 75 D.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat