Vierailija

.

Sivut

Kommentit (30)

mutta en jaksa asiasta ottaa stressiä, kun harvoin nähdään. Eli ei mitään riitoja, muttei tod. olla mitään kavereita (ei edes Facebookissa:))

Käly on mainio muija, tulemme toimeen oikein hyvin. Lauantaista lähtien on tarkoitus taas lomailla viikko yhdessä vuokratussa talossa eli viihdymme hyvin keskenämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miehen sisko ja miehen veljen vaimo ovat keskenään läheisiä. Minä tulin kuvioon myöhemmin, joten minulle ei ollut sijaa siinä ja välit ovat jääneet etäisiksi.

mutta sen verran erilaisia ollaan, että ei mitään "oikeita" ystäviä olla. Omalla tavallaan mukana nainen kuitenkin ja tykkää meidän lapsista kuin "hullu puurosta" (itse lapseton)

Miehen veljen vaimosta taas on näiden 12 vuoden aikana tullut yksi minun läheisimpiä ja rakkaimpia ystäviä. Hän on aivan mahtava ihminen!

maailmassa ja on sekä vihamielinen että alemmuudentunoinen minua kohtaan.

Itse olen ne pakolliset sukutapaamiset kuitenkin ystävällinen ja sivistyntyt takaisinpäin. Asiaa ei paranna se, että hänen uusi avomiehensä on todella juntti, siis todella todella juntti. Tappajakoiria munanjatkeena ja sitä rataa. Monesti, etenkin alussa, olen pyytänyt meille käymään mutta ei heitä kiinnosta. NAto on lihonut uuden suhteensa aikana ainakin 15 kiloa ja se on peräisin oluenjuonnista kotinurkilla.

Sääli, siinä naisessa olisi äly riittänyt pidemmälle mutta luonne sen sitten esti.

järjestää tapaamisia noin kerran kuussa.

Miehen sisko ehkä läheisempi. Tullaan hyvin juttuun.

Miehen veljen vaimo niin ikään mukava ihminen, heitä näemme vähän harvemmin.

Mulla on aina kivaa niiden kanssa enkä ole lainkaan ahdistunut tms. Mutta itsekseen en ole tekemisissä, vaan yleensä miehen kanssa. Myös miehen siskon mies on mukava, vaikka tykkääkin jazzista.

Miehen sisko on niin sosiaalisesti kyvytön, ei osaa puhua mitään. Ei edes veljelleen. Vanhempiaan näkee joskus. Siellä tapaamme joskus, ei edes joka vuosi. Istuu hiljaa ja möllöttää. Ei oo ihan normaali päästään.

ovat lähtökohtaisesti vieraita ihmisiä. Jos heitä ei kovin usein tapaa, niin miten ihmeessä se läheinen ja hyvä suhde muodostuisi?

Minusta lähes kaikki tänne kirjoittaneet sanoivat suhteiden olevan asialliset, mutta kanssakäymisen vähyydestä johtuen etäiset. Ymmärrettävää.

Me olemme lomailleet paljon yhdessä mieheni veljen kanssa ja näin suhteet sekä mieheni veljeen ja hänen vaimoon ovat erittäin läheiset ja hyvät. Ja lasten parhaat kaverit ovat omat serkut.

miehen veljen vaimo on minua paljon vanhempi ja monella tapaa vähän ärsyttävä "besserwisser". Juhlissa kyllä ollaan jutuissa, muttei tavata muuten.

ihana ihminen! Tullaan toimeen erittäin hyvin, voitaisiin olla ystäviä ilman tätä "sukuvelvoitettakin". Juuri eilen miehen kanssa juteltiin, miten kivoja ihmisiä veli vaimoineen ovat ja miten kiva heidän kanssaan on viettää aikaa. :)

Tätä ketjua kun lukee, niin taidan olla todella onnellisessa asemassa.

ja ollut monessa asiassa tärkeä tuki ja kannustaja, ja toivottavasti asia on myös toisinpäin, ollaan tekemisissä lähes viikottain. Miehen veljen vaimon kanssa ollaan etäisempiä, syystä että mieheni ei ko. veljen kanssa ole juurikaan tekemisissä, mutta kun nähdään, niin juttuun tullaan. Toisen veljen ex-vaimon kanssa ollaan eronkin jälkeen pysytty kavereina, olen ollut tämän exän kanssa enemmän tekemisissä kuin ko. veljen.

Muutenkin kyllä tulen toimeen miehen sukulaisten kanssa, minusta on vain kiva tutustua ja tavata erilaisia ihmisiä, miehelläni on enemmän vaikeuksia sukulaistensa kestämisessä kuin minulla:)

Miehen veljen vaimo on melkeinpä paras ystäväni! Parempia välejä ei voisi enää olla! Miehen sisko on myös loistotyyppi! Itseasiassa "täydellisin" ihminen jonka tiedän. Hänestä on lähes mahdoton keksiä mitään pahaa sanottavaa! Olemme tekemisissä lähes päivittäin.

miehen veljeen ja vaimoonsa. Ovat ystäviämme, ollaan kummeja toistemme lapsille. Ollaan aika erilaisia ihmisinä kuin minä ja mieheni, en osaa sanoa oltaisiinko tultu ystäviksi ilman tätä sukulaissuhdetta, mutta hyvä näin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat