Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (10)

istuimme sulhasen kanssa selät vastatusten. Meille oli annettu laput joissa yhdessä oli minun nimi, toisessa sulhasen nimi. Kaaso kyseli kysymyksiä 10 kpl ja meidän piti nostaa oma vastaus lapulla, tai molemmat laput jos vastaus oli että yhdessä.

Kysymykset olivat sellaisia meihin liittyviä esim. Mökillä on hiiri jäänyt loukkuun, kumpi poistaa kuolleen hiiren?

Erityisesti hääväkeä nauratti meidän sekoilu lappujen kanssa ja se että mieheni välillä kurkkasi minun vastaukseni ennen omaansa.

Mä en ymmärrä mitä hauskaa on leikeissä enkä ymmärrä ketä kiinnostaa edes leikin varjolla kumpi on aamuäreämpi. Seurustelun ymmärrän, mukavat keskustelut vieraiden kesken, ehkä jotain lauluntynkää, ehkä tanssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysymykset koskivat morsianta ja sulhasta. Parhaiten vastanneet saivat palkinnoksi viinipullon.

SAmaisissa häissä oli myös vihjekisa, kaaso luetteli vihjeitä liittyen hääpariin ja niiden vieraiden, joita vihje koski piti nousta ylös. Esim. tädit ja sedät ylös. porukka väheni ja väheni ja lopuksi jäi enää yksi henkilö ylös.

Hääleikit on piinaavaa tekohauskaa.

- Tai sitten uudeksi leikiksi " hääleikkejä valmistelevan kaason ryöstö" ja palautus vasta kun juhlat on ohi.

Kiitos.

Tosiasiahan on se: että:

Vieraat haluavat syödä hyvin, juoda kahvit päälle ja sitten tanssia ja viinaa. Minä olen tylsistynyt häissä, kun ei millään juotu hääkahveja, että olisi päässyt lähtemään. Ei siellä oikeasti jaksa koko päivää olla.

hääleikkejä.

Oikeasti häissä on paljon ihmisiä, jotka tuskin kaikki tuntevat toisensa. Hääleikkien on tarkoitus keventää ilmapiiriä ja pitää juhla mielenkiintoisena.

meillä oli seuraavanlainen hauska leikki, jossa kaikki viihtyivät ja oli kivaa

vieraat menivät jonoon naamat hääpariin päin

hääpari istuutui selät vastakkain

kaaso kysyi hääpariin liittyvän kysymyksen

esim. kumpi on aamuäreämpi

tai kumpi muistaa hääpäivän

vieraat kääntyivät vastauksensa mukaan joko naama samaan suuntaan kuin morsiamella tai samaan suuntaan kuin sulhasella

väärin vastanneet tippuivat pelistä pois

viimeiseksi jäänyt tunsi hääparin parhaiten

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat