Vierailija

En jaksa tehdä mitään. Jos saisin valita, nukkuisin koko ajan. Olen jatkuvasti kiukkuinen. En jaksa olla lasteni kanssa kotona. Ahdistaa.

Nytkin pitäisi lähteä pihalle muksujen kanssa. En tiedä mitä tekisin.

Kommentit (14)

ja voin sanoa, että ONNEKSI!

Sain masennuslääkkeet ja elämänlaatu on kohonnut aivan huimasti. Kenenkään ei pitäisi joutua kärsimään kuvailemastasi olotilasta, elämä menee hukkaan.

Itselläni oireet olivat kestäneet jo vuoden ja ajattelin vain, että kyllä mä vielä jaksan ja vähän tsempaan... Mutta nyt harmittaa, etten hakenut aiemmin apua, vuosi elämästäni on mennyt vähän kuin hukkaan.

Mars lääkärille! Perheelläsi on oikeus myös onnelliseen äitiin ja vaimoon, masennus kun vaikuttaa koko perheeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

saat kun haet. Pyydä tk-lääkäriltä lähete psykiatrille tai psykologille!! Toimi hyvä ihminen ennen kuin asiat menevät huonoon jamaan. Lapsesi alkavat pian oireilla!

itse koetin laihdutusaikeissa vähentää hiilareita ruokavaliostani. Kun tämän tein, sain aivan hirveästi henkistä ja fyysistä energiaa ja elämäniloni oli aivan toista luokkaa kuin ennen (olin aikaisemmin väsynyt ja alakuloinen).

Nyt elän tosin jälleen normaaliruokavaliolla, koska hiilarit ovat vain niin hyviä. Ja olo on palannut entiseksi vetkulaksi. Mutta tuotakin voisit kokeilla, jos eivät lääkärit osaa sanoa mitään. South Beach dieetti on tervellisemmmän oloinen kuin atkins, joten esimerkiksi sitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat