Vierailija

Luulisi että näin alkuvaiheessa uutta suhdetta, miehellä seisoisi suurinpiirtein katseesta, tai viimeistään siinä vaiheessa kun hipaisee läheltäkään miehen jalkoväliä. Näin ei kuitenkaan ole, toisinaan joutuu jopa ottamaan suihin vähän aikaa ennenkuin mitän alkaa tapahtumaan, puhumattakaan kunnon seisokista. Usein lerpahtaa hetkessä kesken seksin harjoittamisen.

Hän puhuu usein naisen tyydyttämisestä muilla keinoin, suulla käsillä, dildoilla jne. Koskaan hän ei ole sanonut minulle että seisoo jo ajatuksesta, että olisin kanssasi sangyssä.

Kertooko tämä mielestänne miehen potenssiongelmasta? Kyseessä on kuitenkin 30v mies, ei mikään epävarma pikkupoika, joka ujostelisi jotenkin naisia. Tuntuu olevan hyvin varma ihmisenä, mitä tulee muihin asioihin.

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos kuitenkin haaveilet pidempiaikaisesta suhteesta ko. miehen kanssa, niin ota asia rohkeasti puheeksi heti alkuaikoina. Mitä myöhempään asiaa lykkäät, sitä enemmän saatat joutua päästelemään valkoisia valheita. Koita lähestyä aihetta syyttelemättä. Kysy, onko hän itse huomannut tilanteen. Kerro olevasti huolissasi hänestä ja haluavasi hänen parastaan. Älä vertaa muihin miehiin tyyliin " Mun exällä kyllä seiso pelkästä ajatuksesta!"

Usein käynti lääkärissä autta. Erektiohäiriö voi olla myös oire jostain vakavammasta sairaudesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat