Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

lapselle hoitopaikkaa en saa sitä syksyksi prle! toistakymmentä vuotta hoitanut itse lapset sitten kun haluaisin alkaa elämään jo itselle niin ei STNA!! elämä kotona vaan jatkuu. Kai ne sitten hoitoon pääsee kun äitee roikkuu hirressä??

Kommentit (14)

kunnalla on velvollisuus järjestää hoitopaikka 4kk sisällä hakemuksen jättämisestä. tietty jos ei osaa vaatia sitä vaan tyytyy valittamaan av:lla on ehkä parempikin vetää itsensä hirteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitten, etten jaksa enää hoitaa lapsia (3kpl) täysipäiväisesti. En saanut heille kunnalliselta puolelta paikkaa. Päätimme siis laittaa heidät yksityiseen päiväkotiin ja haimme paikkoja. Nyt sitten aloittavat erääseen pedagogiikkaan erikoistuneessa puolipäiväryhmässä. Selitämme kaikille, että olen lähdössä pian töihin, mutta todellisuudessa aion vaan nukkua, nukkua, nukkua. Olisko sulla mahdollisuutta laittaa heitä yksityiselle puolelle?

Vierailija:

Lainaus:

sitten, etten jaksa enää hoitaa lapsia (3kpl) täysipäiväisesti. En saanut heille kunnalliselta puolelta paikkaa. Päätimme siis laittaa heidät yksityiseen päiväkotiin ja haimme paikkoja. Nyt sitten aloittavat erääseen pedagogiikkaan erikoistuneessa puolipäiväryhmässä. Selitämme kaikille, että olen lähdössä pian töihin, mutta todellisuudessa aion vaan nukkua, nukkua, nukkua. Olisko sulla mahdollisuutta laittaa heitä yksityiselle puolelle?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat