Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Milloin sitä käytätte? Myös kotona vai vain ihmisten ilmoilla? Entä jos rakkula on vain huulessa eikä yhtään yli, kannattaako silloinkin laittaa laastari päälle? Paraneeko rakkula nopeammin jos käyttää laastaria? Onko se tosiaan paremman näköistä pitää sitä laastaria kuin olla ilman?

Kertokaahan kokemuksia, kannattaako sijoittaa rahaa kalliiseen laastariin?

Kommentit (12)

Miehelleni tuli herpes kerran kuukaudessa. Minä en moista sietänyt ja nyt hän on syönyt jo 7 vuotta estotabletteja. On vähentänyt tablettiannoksen minimiin, eli pienimpään, jolla ei tule koskaan herpestä. (Siinä minimiannosta etsiessä pääsi pari kertaa putkahtamaan.) Suosittelen, vaikka rahaa meneekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

laastari on PALJON kätevämpi, siistimpi, hygieenisempi ja huomaamattomampi. itse käytän sitä yötä päivää, sama laastari pysyy minulla n. 12h paketissa kerrotun 8h sijasta joten vaihdan uuden aamuin illoin.

minulle tulee herpes myös nenän alle ja olen käyttänyt siinäkin laastaria ihan samalla tavalla kuin huulessa. laastari näkyy huulessa ja iholla himmeänä pyörylänä mutta on se minusta kuitenkin huomaamattomampi kuin ne hirveät rakkulat/ruvet joiden päällä on kerros valkoista rasvaa...

ja mikä laastarissa on parasta, se suojaa herpeksen alleen niin ettei sitä vahingossa tule kosketeltua ja sitä kautta leviteltyä ympäriinsä. olen itse aikoinani vahingossa tartuttanut herpeksen huulesta nenän alle ja pelkään aina että tartutan sen vahingossa esim. alapäähäni wc-reissun yhteydessä tai nukkuessa silmääni...

Minusta rakkula ei parane sen nopeammin laastarin kanssa kuin rasvalla. mutta laastari vie kipua ja kihelmöintiä pois paremmin kuin rasva ja tosiaan on huomattavasti helpompi olla laastarillisen herpeksen kanssa!

eli minä suosittelen uhraamaan laastareihin rahat vaikka kalliitahan ne on.

Ei mun mieheltäkään ihan uudessa paikassa lääkärit kyselleet mitään, kun vaan uusivat tablettireseptin. Miettikää ihmeessä sitä estolääkitysvaihtoehtoakin. Se on todella kätevä ja näkymätön. Miehen ei tarvitse ottaa edes joka päivä sitä tablettia.

Minulla herppesrakkula tulee aina tuohon huulen ja ihon rajalle. Vaihdan laastarin aamuin illoin ja käytän sitä yleensä paranemisen tahdista riippuen 5 - 8 päivää. Ainoa ongelma on, että jos rupi on kovin paljon huulen alueella, laastari ei tahdo pysyä kiinni huulen kosteassa osassa. Vaatii hieman opettelua, että saa laastarin juuri oikeaan paikkaa.

Laastari vähentää oireet minulla käytännössä kokonaan. Vaikka arpi tuleekin, se on mitättömän pieni. Kihelmöinti ja kirvely ovat jääneet kokonaan pois.

Yksi hyvä puoli on myös se, että laastaria voi käyttää raskaana ollessakin, toisin kuin niitä rasvoja.

vaikka pitäisin sitä kuinka pitkään, niin rupi tulee kun sen jättää pois. Eli laastari pitää alueen siistinä, mutta siellä alla iho ei kyllä parane.

Olen koittanut kaksi kertaa viime talvena, enkä taida viitsiä enää, tai sitten pidän vain pari päivää pahimman kihelmöinnin aikana ja jätän sitten pois.

Inhottava vaiva kaikenkaikkiaan. Minkä ikäisenä sinulla oli ensimmäisen kerran? Tiedätkö mistä sait tartunnan? Itselläni ollut jo tosi pienestä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat