Vierailija

Jo jonkin aikaa olen seuraillut alapään valkovuotoa. Se on limaista ja runsasta, kirkasta kuitenkin noi yleisesti ottaen. Mutta se runsaus, se on inhottavaa. Koko ajan ei viitsisi pikkuhousun suojaa käyttää, muutoin on pikkuhousut kosteat koko ajan. Tosi inhottavaa. Vuoto sinänsä ei haise, mutta pikkareissa ollessaan hetkenkin, alkaa haista inhottavalle, elähtäneelle, jotenkin tautiselle... En tiedä miten kuvailisin hajua. Tosi inhottavaa. Tästä on muodostumassa mulla painajainen. Olen siisti ja peseydyn säännöllisesti. Kuitenkin palaverit yms ovat painajaista, koska tunninkin palaverin ja siis istumisen jälkeen tunnen oloni haisevaksi ja kamalaa, jos muutkin sen haistavat. ITKU! Nyt huomasin kirkkaassa vuodossa aavistuksen rusehtavaa ja veriviiruja. Mitä tämä siis on? Taitaa olla läkärikäynnin paikka, mutta olisiko kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sinulla voi hyvinkin olla jonkinlainen bakteeritulehdus, siihen liittyy runsastunut valkovuoto ja tympeä haju. Vuodon värin muuttuminen ei kuulosta hyvältä, kannattaa lampsia sinne lääkärille, niin saavat tehtyä testejä ja saat lääkityksen, jos tarpeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat