Vierailija

Kommentit (14)

Milloin käynnistetään ? Vaadi sitä jo huomiseksi sanomalla ettet jaksa enää.

Siitä synnytyksestä voin sanoa että ensimmäinen oli reippaasti yliaikainen la oli 16.7 ja poika syntyi vasta 4.8 ja kummasti sitä voimaa tulee kun ryhdytään tositoimiin.

Tsemppiä ja voimia kyllä se pienokainen sieltä putkahtaa jos ei alateitse niin leikaten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itellä rv 41 ja olo on suoraan sanotusti pepusta.

Ei enää jaksa odotusta että synnytys käynnistyisi itsestään.

En jaksa tehdä mitään, enkä ajatella mitään. Maha on kamalan iso ja vauva tosi alhaalla. Kävely vaikeaa ja kivuliasta.

Kyllä tää aika kuluttavaa on. . .

Neuvolasta sanoivat vaan että unohda poppakonstit ja nuku ja levähdä vaan ja niin olen tehnytkin. Aika vaan tahtoo madella.

Tsemppiä sulle ap. kohta tää on ohi ja siihen synnytykseen löytyy aina jostain voimaa vaikka nyt tuntuiskin toiselta.

ja vasta rv36! mutta kyllä joo sitä adrenaliinia ja energiaa kummasti lopulta löytyy kun tositoimiin joutuu. mulla huono omatunto kun en jaksa siivota.. Mieskin siitä huomauttelee, mut kun en jaksa! ja nuo neljä muuta lastakin vie ihan sopivasti energiaa.

Tiedän tunteen. Mulla syntyi rv42+2. Mun neuvo on, että unohda kaikki poppakonstit ja suuntaa ajatukset vain käynnistyspäivään. Tiedät että silloin joka tapauksessa alkaa tapahtua. Voihan se käynnistys kestää kauankin, mutta tapahtuu edes jotain. Eli lopeta se luonnollisen käynnitystymisen odotus, se vie vain hermot :(

Tuntuu vaan, että en jaksa. Koko raskausaika paljon vastoinkäymisiä vähän jokaisessa asiassa... Tätä raskautta ennen viisi keskenmenoa. Nyt sitten vissiin iskee ahdistus oikein sataprosenttisesti.

Itse olin ennen kuopuksen syntymää sairastanut rankan ja pitkän flunssan, ja tuntui että esikoinen, 2-v, vei kaiken jäljellä olevan energian. Ennen synnytystä olin lisäksi valvonut 2 yötä, mutta jostain sitä voimaa ja tsemppiä tuli!

Hyvää loppuodotusta ja ihanaa synnytystä! Nauti! Ja nuuhkaise sitä vauvan tuoksua minunkin puolestani ;)

Makaa vaikka koko päivä sängyssä! Ei ne tekemättömät asiat (tiskit, sotkut ym) mihinkään häviä. Ja jos on isompia lapsia niin tilaat niille pitsaa ja panet niille videot pyörimään tai palpelit/kirjat käteen ja itse makaat sängyssä.

Mieskin huomauttelee kun ei viimeisillään raskaana oleva nainen jaksa siivota!?

Mikä ihme siinä on että miehet onnistuvat syyllistämään meidtä naiset vastaamaan raskaistakin kotitöistä aina ja kaikkialla yksin!?!

Minä en ole itse sen parempi, itkemällä sain miehen lopulta luuttuamaan viimeisilläni keittiön lattian, kun en itse jaksanut. Ei tosin huomautellut, mutta ei myöskään eväänsä liikauttanut kuin viime hädässä.

ensimmäisen kanssa ois passitanut kotia vielä vaadin käynnistystä en jaksanut enää sitä. puhelimeen tuli viestejä mitä kuuluu joko synnyttämässä.. ei jaksanut paljoa vastailla... antoivat sitten tabletteja, ei meinannut rueta syntyyn, kävelin vähä portaita se auttoi.. synnytys oli tosi rankka vaikka vauva ei ollut iso 3590g

toinen vauva oli tasan 4kg ja kolmas 4400g syntyivät siis käynnistyksellä. toinen oli helppo synnytys kolmas vaikea. nyt ootan neljättä kohta 37 vkolla ja jos tämä vaikuttaa isolta en anna mennä niin paljoa yliaikaiseksi.....

voimia sulle, kyllä se siitä

Eli kun synnytys käynnistyy vihdoin ja viimein niin saako jostain jotain ylimääräistä enegiaa, adrenaliinia, jotta saa sen vauvan puskettua maailmaan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat