Vierailija

Olen menossa ensimmäistä kertaa yhdeksään vuoteen treffeille viikonloppuna. Mua rupesi jännittämään ihan kamalasti.

Mitä ihmettä treffeillä voisi puhua olematta tylsä tai kanamainen? Smalltalk töissä sujuu hyvin, mutta treffit on ihan eri juttu. Haluaisin olla avoin, persoonallinen ja positiivinen olematta liian avoin. Mistä voisi keskustella? Aihetta työt yritän välttää.

Muita treffivinkkejä?

Kommentit (4)

Mua taas on aika harvoin kiinnostanut kevyt keskustelu treffikumppanin kanssa vaan olen yrittänyt keskustella syvällisemmistä jutuista. Ehkä se, että mulla on puolenkymmentä miespuolista ystävää, niin on kyllä madaltanut kynnystä jutella miesten kanssa, vaikka tulihan mullakin reilu 10 vuoden tauko treffailuissa pidettyä.

Riippuu tietty paljon siitä, että minkälainen se tyyppi on, että mistä on hyvä jutella. Toisaalta jos mies ei olisi lämmennyt syvällisemmille jutuille, niin toisaalta eipä olis muakaan varmaan kauaa kiinnostanut... eli siinä mielessä on ihan parasta olla vaan oma itsensä ja elellä sen mukaan. Harvempi sitä vanhemmalla iällä enää kovin paljon muuttuu ja toisaalta toisesta pitäisi tykätä juuri sellaisena kuin on.

mutta musta tuntuu, että en oikein osaa keskustella kiinnostavalla tavalla vieraiden ihmisten kanssa. Erityisesti miehet koen haastavina keskustelukumppaneina. Tutut on sitten ihan asia erikseen.

Musta tuntuu, että olisi helpompi tehdä listaa siitä, mistä en osaa tai halua keskustella, kuin siitä mistä osaisin.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat