Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (34)

Ja kyllä mullakin on vähän liikakiloja. Ajattelin vaan, että ehkä tuommoinen motivoisi hieman laihduttamaan. Siis se, että muut pitävät sua pienemmän kokoisena. Eli tavallaan ajattelevat, että pitäisi olla pienempi.

Mitäs se haittaa, vaikka on sitä kokoa mietitty. Eihän se siitä miksikään muutu. Jos on liian pieni, niin sopii vähän laihduttaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mitäs se haittaa, vaikka on sitä kokoa mietitty. Eihän se siitä miksikään muutu. Jos on liian pieni, niin sopii vähän laihduttaa sitten.

Vierailija:

Lainaus:

Ja kyllä mullakin on vähän liikakiloja. Ajattelin vaan, että ehkä tuommoinen motivoisi hieman laihduttamaan. Siis se, että muut pitävät sua pienemmän kokoisena. Eli tavallaan ajattelevat, että pitäisi olla pienempi.

Jos jotain henkilökohtaista haluaa välttämättä painattaa, niin se kesäkassi oli kivempi idea.

Mulla on isot rinnat ja t-paita pitää olla iso... Ja sit hävettää, kun mulle varattu L tai M kokoinen paita ja se soi päällä, kun pitäis heti näyttää miten paita sopii...

Itse olen isovanhemmille painattanut lasten piirroksista paidat, mutta paita on kyllä aika hankala lahja. En itse välittäisi mistään valkoisesta suorasta t-paidasta, ja kovin istuvia on aika vaikea toiselle ostaa.

Olisin jotenkin kiusaantunut, oli koko oikea tai ei, siitä, että minua on silmällä mittailtu.

Olen ostanut tuttavilleni montakin t-paitaa. Monet kokoa xl. Kyllä ovat käyttäneet, paitsi äitini, jolle ostin liian pienen vahingossa, kun luontokaupan myyjä sanoi, että muka erittäin väljä mitoitus. Ei kyllä ollut.

liian henkilökohtainen. Siitä näkee, minkä kokoisena ostaja sinua pitää (S-M-L-XL). T-paita pukee harvaa aikuista naista, moni ei niitä käytä jos on vähänkään ylikiloja.

Vinkki: kun tämä kerran, kuten huomaamme, herättää näin paljon ristiriitaisia tunteita ja vahvojakin negatiivisia fiboja, se ei ole ns. " varman päälle" -lahja ---> luovu ideasta ja tee se jollekin, jonka tiedät siitä pitävän ja osta/tee näille jotain muuta.

Sen takia t-paita on huono lahja. Itse liikakiloja omaavana en anna edes mieheni ostaa minulle vaatteita lahjaksi, sillä kokoja on niin vaikea arvioida. Itse tykkään saada esim. lahjakortin ja voin sitten rauhassa mallailla ja sovitella pukukopissa vaatteita. En nyt tarkoita että hoitajille pitää lahjakorttia ostaa, tämä ihan vain kaneettina tuohon kokoasiaan, joka on täyttä totta.

Tädit kyllä varmasti kohteliaasti ihastelisivat ja kiittelisivät, mutta kun perävalot paistaisi niin huh huh!

Kukaan ei halua pitää mitään muka hauskaa t-paitaa viitaten työhönsä! Saati, että siinä olis joku ex-hoitolapsen kuva!

Työt työnä ja vapaa-aika vaapaa-aikana!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat