Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heips, ollaan muuttamassa helsingistä klaukkalaan nyt heinäkuun alussa.

Olisi kiva tutustua alueen muihin äiteihin ja lapsiin, meillä pojat 6v ja 3v ja tytöt 5v ja 10kk. Tosin tämä viiden vanha on meillä vain viikon kuukaudessa.

Alueesta johon ollaan muuttamassa niin ihan varma en ole että mitä se on...=)

Mutta Lidl ja joku k-kauppa näkyi sampon ja okopankin lisäksi olevan suht lähellä meidän tulevaa kotia.

Sähköpostiin voipi laittaa viestiä osoitteeseen lauramano@netti.fi

ja koska muuton takia netti katkeaa niin tähän samaan ketjuun tietty myös jos sattuu katkoksen aikana menemään postiluukku täyteen.

Kommentit (4)

Hei.

Muutan elokuussa takaisin Klaukkalaan tyttäreni 1v8kk kanssa. Asunto on Kuntotiellä, ala-asteen vieressä. Eli hyvin lähellä teidän tulevaa kotia!

Olen ajatellut hankkia syksyllä pitkästä aikaa kissan ja/tai koiran, joten kovin allergisille emme sovellu kavereiksi...

Mutta jos tällainen iloisen rempseä 26-v äiti ja touhupallero mahtuu kaverilistalle, otapa ihmeessä yhteyttä! Ja muutkin äidit/isät Klaukkalasta!!!

Harrastuksiin kuuluu kävelylenkit, ratsastus, syksymmällä viihdyn sieni- ja marjametsässä. Samanhenkisiä metsäihmisiäkin kaipailen!

mj_salo@jippii.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin siis edelliseen karanneeseen viestiin laittamassa että juu tottakai kiinnostaa tutustua myös lapsettomiin ihmisiin. Minä kun en tosissaan sillä suunnalla ketään tunne.

Ja oma ikäkin jäi laittamatta eli minä 26 ja mies 27.

Ihan ekaks ajattelin tänne kirjotella. Elikkä minulla ei vielä lapsia ole,mutta kovasti tuolla kuumeilu puolella kirjottelen. Asustan Klaukkalassa ja olen 24 vuotias. Jos kiinostaa tutustua,niin kirjoitteleppa lisää tänne.

Yritän ehtiä kyllä laittamaan vielä sähköpostiakin sinne päin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat