Seuraa 

Näistä housuista oli keskustelua joskus keväällä, mutta ostiko niitä kukaan ja minkälaiset ovat olleet käytössä? Ovatko yhtä kestävät kuin esim. Reimatecin välikausihousut? Kiitän etukäteen vastauksista.

Kommentit (4)

se että housujen lapuissa lukee pelkästään windproof. Miten ovat teillä kestäneet vettä/ kosteutta..? Entä minkälaisen takin ostitte pariksi? En nyt löytänyt mieleistä, mutta toivottavasti ensi kevääseen mennessä jotain löytyy (ostin 5-v.:lle koon 122 housut, ovat melko isot, mutta eivät mielestäni vastaa ihan tätä kokoa; vertasin niitä ticketin 110 light rainsetin housuihin ja olivat lähes tulkoon saman kokoiset eli varmaan molemmat " oikeasti" 116..)

helppo vetäistä vaan päälle. Po.Pin liikkeestä kehotettiin pääsääntöisesti vain pyyhkäisemään nuo farkut ja välttämään pesemistä. Minä olen kyllä joutunut pesemään niitä. Sen verran kamalan näköisiksi ne jäävät meillä pelkällä pyyhkimisyrityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä olleet ahkerassa käytössä ja hyvin ovat toimineet. Ainakin Reiman haalariin verrattuna huomattavasti kestävämpää materiaalia ja pitää vettäkin tosi hyvin. Reiman haalarin polveen tuli heti ensimmäisen soralle kaatumisen jälkeen isot nirhaumat. Po.Pin farkkuhousuilla on laskettu sorakasassa ja kaatuiltu sepelillä lukuisia kertoja eikä housuissa näy mitään kulumaa!

Olen siis todella tyytyväinen kyseisiin housuihin. Myös tyttäreni tykkää niistä todella paljon.

Reiman haalari jääkin varmaan viimeiseksi Reiman tuotteeksi, koska ei pidäkään vettä eikä kuulukaan pitää. Ryökäleet todellakin ovat jättäneet mm. vyötärökaistaleen teippaamatta eli sateella aina selkä märkä :(.

Eivät toki vastaa aivan kurahousuja, mutta pitävät vettä ihan kunnolla sateellakin. Myyjä muistaakseni mainitsi niitä ostaessamme, etteivät voi tuon tyylisiin housuihin laittaa tekstiä vedenpitävä, vaikka vettä hyvin pitävätkin. Housuissa olevat tikkaukset taisivat olla siihen syynä...

Meillä on nämä housut olleet käytössä wind stopper fleecen ja kuoritakin kanssa. Po.P:lla oli ainakin keväällä tosi nättejä kuoritakkeja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat