Vierailija

avokkeineen on ottamassa sisäkoiraa vaikka tyttö on koirille allerginen ja astmaatikko? Koira on jo varattu. Sanoin kyllä, että miten lapsen vierailut sitten muttei se exää tuntunut hetkauttavan. Tärkeämpää on, että avokki saa koiran kun on niin eläinihminen.

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko nää mammat tosissaan?

Jos lapsen äiti ottaisi koiran vaikka lapsella allergia niin mikähän haloo siitä syntyisi, mutta kun lapsen isä ottaa uuden kumppanin kanssa koiran niin se on ihan ok koska onhan exällä oikeus uuteen elämään! TSIISUS!

Nämä mammat varmaan vaihtaisivat lapsensa koiraan ketkä näin ajattelevat?

Ihmeellisiä osa näistä kommenteista :(

Totta kai exän elämä pitää pyöriä lapsen ympärillä. Hänen OMAN lapsensa. Oman rakkaan lapsensa.

Totta kai isän kotiin pitää lapsen olla tervetullut.

Todella typerä exä.

On keskussairaalan osasto, jossa hoidetaan päiväluonteisiä tutkimuksia. Vrt. äitiyspoliklinikka. Lastenosasto sitten hoitaa sairauksia, jotka vaatii yöpymistä.

Vierailija:

Lainaus:

niin ottakoot. Eikö niitä tapaamisia voisi järjestää muualla kuin exäsi kotona?

exä voi mennä tapaamisilla vaikka hotelliin omakustanteisesti, ei se mua haittaa missä tapaavat, kunhan tytär ei siitä kärsi

Meillä ainakin. Koiran kosketus saa meidän tytöltä hengitystiet turvoksiin. Pari kertaa olemme joutuneet viemään pikaisesti sairaalaan tytön sen takia.

Mutta kai sekin on av:mammojen mielestä keksittyä ja olis pitänyt tytön antaa vain tukehtua, koska eihän kellään astmalapsella voi tämän palstan mukaan olla koira-allergiaa.

exä on tavannut tyttöä koko ajan vähempi ja vähempi. Ilmeisesti tää avokki (lapseton) ei voi sulattaa lasta heidän elämäänsä, en mä tiedä miten muutenkaan tätä tulkitsisin... Ja nyt tosiaan tämä koira uutinen! Varsin hyvin ovat tietoisia olleet allergiasta.

ap

jotenkin on epäuskottavaa tuo isän käytös. Itse ajattelen, että hän ei oikeasti usko lapsella olevan allergiaa tai sitten hän on tosi nuori ja kypsymätön. Tai sitten voihan tämä olla manipulointileikki äidinkin puolelta, että muka lapsi allerginen ja yrittää vaikuttaa/vaikeuttaa exänsä elämää. Valitettavasti kuulemme vain toisen puolen asiasta.

Itsellä on myös eläinallergia, ja lapsena se oli niin paha, etten voinut kuin max 30 minuuttia olla kyläpaikassa jossa oli eläimiä. Sitten alkoi silmien kutina ja hengen vinkuminen, parhaillaan mentiin kyläpaikasta suoraan sairaalalle.. Muistan oikein selvästi, miten kurjaa oli, kun ei voinut mennä luokkakaverin synttäreille vaikka kaikki muut luokkakaverit meni -mutta jos talossa oli eläimiä, niin ei auttanut.

Voin kuvitella, että tyttärellesi on vieläkin kurjempaa se, ettei hän enää voi oleskella isänsä luona. Isän kodista tulee väkisinkin epämiellyttävä paikka olla, koska ennen pitkää tytär yhdistää sen paikan hengen ahdistukseen ja muihin oireisiin, eikä halua välttämättä enää edes lähteä..

Kyllä mä luulen, että se on isä joka tässä eniten menettää. Tuskin lapsi edes tuollaisella ajattelemattomalla isällä mitään tekee.

Sehän on tosiaan lapsen isä, josta tässä on kyse! Hänen elämänsä = lapsen elämä!

Ihanko tosissaan ehdotatte että omaa lastaan näkisi jossain esim. hotellissa? Hei miettikää vähän!

Mä en todellakaan käsitä että on koiraa ottamassa. Typerää tosiaan! Sekä eksältä että hänen avokilta. Vois kai vähän miettiä!

Jos lasta voisi kerran tavata muuallakin, niin miksi uusi puoliso ei voisi käydä katsomassa koiria jossain muualla? Pyydä miestä miettimään, mitkä ovat hänen puolisonsa arvot. Hänelle mies on selvästi väliaikainen, koska hän ottaa riskin hankkimalla koiran asuntoon, jossa mies ei voisi enää täyspainoisesti asua ja elää, siis hyljeksimättä omaa lastaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat