Vierailija

Mulla meni yöunet, kun pelotti sen verran... Olen nimittäin huomannut itsellänikin tällaisia meedion taipumuksia. Vaistoan/näen/kuulen/tiedostan/aistin (???) herkästi, mitä jossakin on tapahtunut. Esim. asuntoesittelyissä tai kylässä jollakulla "tunnen" asunnon tunnelman. Myös vieraillessani joissain paikoissa, joissa on tapahtunut paljon kaikenlaista. Vanhoja valokuvia katsellessa tulee mieleeni "tunnelmia". Myös enneunia näen silloin tällöin.

Silti hirvitti, Koitin pitää "ovet" suljettuina tuonpuoleiseen, koska en halua tavata mitään henkiä, vähiten meillä kotona makuuhuoneessa, hui.

Kommentit (11)

Se kartano ja omistajansa oli mielenkiintoisia. Meedionainen osaavan oloinen.

Mutta sen juontajan osuus oli tosi kehno.

Tykkäsin kovasti JIMiltä tulleesta TAPS-sarjasta (Haamutiimi), jossa kohteet tutkittiin perinpohjaisesti teknisin välinein. Sitten aineisto käytiin läpi huolella ja kaikki omituisuudet pyrittiin selvittämään järkisyin.

Kiehtovinta oli se, kun osaa todistusaineistoista jäi mysteeriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä en kyllä pätkääkään usko, etteikö tää meedio muka ollut perehtynyt tän talon historiaan ja tapahtumiin. Tottakai oli, ja siltä pohjalta sitte selitti tapahtumat ja tunteensa.

että meedio tietää tapauksen tarinoineen.

Varsinkin Riivatut talot-ohjelman meedio, joka saa tietojaan mm. Sam-nimiseltä henkioppaaltaan, on väkisinkin epäilyttävä.

Miksi ihmeessä rakennusta ei vain voida tutkia TAPSin tapaan niin, että asennetaan kamerat, lämpömittarit, magneettikenttämittarit ja mitä elektroniikkaan vaan aiheeseen liittyy ja anneta mahdollisten kummitusten hoitaa itse kummittelupuoli..

On paljon turvallisemapaa jos ei usko. Sairastan sairautta jossa unijaksot menee päällekkäin tai jotain sellaista lääkäri selitti. Sen vuoksi näen paljon unia, jotka jää mieleeni. Näen myös valveunia. Olen huomannut, että näen myös enneunia, jotka ei koske itseäni vaan suuria maailmalla tai Suomessa tapahtuvia katastrofeja. Valveunien aikana näen outoja unia ja toivon että ne on pelkää mielikuvituksen tuotetta.

Jokaisessa talossa on oma tunnelmansa ja siihenhän perustuu se, että jokin talo saattaa tuntua heti omalta. Ei se välttämättä mihinkään talon taphtumiin liity.

höpönlöpön hommia. Sinulla on vain vilkas mielikuvitus, et sinä mitään henkiä tms. aisti. Käytä energiasi johonkin hyödyllisempään

ei kertonut mitään mitä ei olis voinut alkuun tarkastaa paikallishistosiasta..

Todella laimeeta oli meno ohjelmassa. Aivan höpöhöpöä, ja mä sentään OIKEESTI uskon kaikkeen yliluonnolliseen ja henkimaailmaan jne..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat