Vierailija

Menen laitattamaan huomenna hormonikierukan ja hieman jännittää. Sen takia olisin kiitollinen kokemuksistanne, eli esim:

Sain ajan huonosti ja kuukautiset ovat vasta alullaan, mahtaakohan siitä olla jotakin haittaa? Olen kuullut, että pitäisi mennä vasta kuukautisten loppupuolella tai sen jälkeen..

Vuotaako sitä tosiaan pitkään laiton jälkeen, apua meneekö koko kesä " vaipoissa" , hitsi...

Mitä olette pitäneet hormonikierukasta kaiken kaikkiaan?

Kommentit (14)

sitten alkoi vähitellen hiipua. Ennen oli aivan järkyttävän runsaat menkat, nyt selviän muutamalla pikkuhousun suojalla =) Eli kannattaa kärsiä ne alkuhankaluudet! Mulle lääkäri sanoi, että 3kk voi vuotoa olla miten sattuu, sitten pitäis alkaa asettua. Laitto ei muuten sattunu yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lähinnä se tuntuu hieman inhottavalta, eli alavatsassa tunsin poltetta, mutta ei sitä kivuksi voi sanoa. Sen laittamisen jälkeen meinasin pyörtyä ja makasin hetken sängyllä ennen kuin sain lähteä kotiin. Vuotoa oli kolmisen viikkoa sen jälkeen ja sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Ekoina päivinä oli hieman päänsärkyä ja alaselän särkyä. Nyt en tunne enää mitään. Todella loistava keksintö mun mielestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat