Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

matkoilla, emme matkaile Suomessa, ulkomailla, missään. Emme käy keikoilla, emme konserteissa, kylpylöissä, kaupunkilomilla, sukulaisissa, missään. Olemme kotona oikeastaan aina kaikki viikonloput ja ihan tyytyväisiä vaatimattomaan elämäämme. Joskus tuntuu pahalta katsella kavereiden valokuva-albumeja, he ovat eläneet yhdessä täyttä elämää, me ilmeisesti emme :( Toivon kaikenlaisia kannanottoja!

Kommentit (5)

Tekstisi lopusta vain saa sellaisen kuvan, että ehkä kuitenkin sinäkin tahtoisit joskus käydä jossain. Puhu miehellesi, ei sen nyt niin vaikeaa luulisi olevan mennä toisinaan?

Vierailija:

Lainaus:

matkoilla, emme matkaile Suomessa, ulkomailla, missään. Emme käy keikoilla, emme konserteissa, kylpylöissä, kaupunkilomilla, sukulaisissa, missään. Olemme kotona oikeastaan aina kaikki viikonloput ja ihan tyytyväisiä vaatimattomaan elämäämme. Joskus tuntuu pahalta katsella kavereiden valokuva-albumeja, he ovat eläneet yhdessä täyttä elämää, me ilmeisesti emme :( Toivon kaikenlaisia kannanottoja!

Mies ei suostu tapaamaan mun sukulaisiani, ei matkustella missään kun ei kuulemma ole rahaa (vaikka kyllä sitä olisi jos vähän säästettäisi) ja muutenkin mies haluaa illat viettää kotona, eikä ole kiinnostunut yhtään esim. museoista. leffaan voidaan mennä pari kertaa vuodessa jos mä maksan:( Jonkin pitää kyllä muuttua meidän suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voihan sitä olla kotonakin ihan yhtä hyvin jos molemmat viihtyy. Meillä isäntä reissaa työn vuoksi aika lailla ja itselläkin on elämä väliin yhtä hulinaa. Viikonloppuisin ja lomilla oikein mielellään rauhoitutaan kotosalla, nautitaan toistemme seurasta, joskus laitellaan kotia tai kokkaillaan antaumuksella, joskus vain laiskotellaan tai kutsutaan tuttavaperheitä käymään/käydään naapurikunnissa pistäytymässä heillä. Isännällä tosiaan meinaa olla matkustuskiintiö aika täynnä mutta kun raukka luulee että minä haluan reissata ja välillä yllättää lyhyellä Euroopan matkalla (käyhän sekin, en kieltäydy lähtemästä) mutta kyllä koti on kiva kuitenkin! <3

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat