Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen siis 26-vuitias, ja en ole eläissäni saanut miehen kanssa orkkua, ainoastaan itse, reisiä yhteen hankaamalla.

Uuden miehen kanssa olen ollut vuoden, ja seksi aina mennyt hyvin, mutta vasta äsken onnistuin saamaan orkun, kun hän hitaasti ja hellästi nuoli...IHANAA!!

Opinkohan saamaan sen vielä kun mies on sisällä? Tuntuu kuin joku pato olisi murtunut.

Kommentit (4)

Tiedän tunteen, olin saman ikäinen kun sain orgasmin miehen kanssa. Sitä aiemmin ainoastaan itsetyydytyksellä. Ja varmasti opit saamaan yhdynnässäkin. Minulle oli suuri juttu sekin kun sain ensimmäisen orgasmini klitorishieronnalla miehen ollessa sisällä. Helpotti paljon, kun tajusin kuinka itse voi toimia orgasmin saamiseksi.

Kaikille orgasmia tavoitteleville:

Lukekaapa Katerina Janouchin Orgasmikirja. Siinä on tosi hyviä neuvoja orgasmin edesauttamiseksi. Itse opin niillä vinkeillä.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuntui varmaan ihanalta :) Mä olen jo yli 30-vuotias enkä vielä koskaan ole saanut orgasmia muutoin kun itsetyydytyksellä. Ehkäpä mäkin vielä saan kokea tuon saman kuin sinä.

Ajattelin jo, etten ikinä opi, ja oikeasti tein surutyötäkin sen takia...=)

Mulla on taustalla ikäviä kokemukisa, joten senkin takia oli ihanan turvallista kokea se rakkaan kanssa yhdessä.

Heti kun lakkasi ottamasta paineita, ja alkoi olemaan " vähän itsekäs" --eli säätelemään liikkeitä itselle mieluisiksi, alkoi tapahtua. Ja ainakin mun kohdalla, hellä klitan hyväily toimii paremmin kuin raju.

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat