Seuraa 

Mistä saa ostettua noita P.O.P lastenvaatteita? Saako esim. netistä? Mikä on hintataso? Entä laatu? Olen nähnyt muutamia ja vaikkuttavat kivoilta:).

Kommentit (5)

ja ilmeisesti myymälävastaava vastasi puhelimeen......

Valittelin, kunnei me maalaiset saada noita ihania vaatteita ollenkaan ja eikö hän voisi lähettää mulle kassan vaatteita postitse mikäli laitan vaan listan hänelle ja maksan etukäteen.

Ensin hän oli, että no kun se on vähän hankalaa ja sit pitäis punnita pakettia ja ihmetellä mitä postikulut on ja taas ilmottaa mulle jne....

Sanoin, että ei tietenkään mitään noin vaivalloista vaan laittaa reippaan postimaksun kalleimman mukkaan ja vielä vaivanpalkkaa pääälle.... En mä täällä pennejä laskeskele jos noita vaatteita haluan...... No sitten hän suostui kun huomasi, etten vissiin ihan hankala asiakas aijo olla.....

Katsoin tuolta Ruotsalaislta sivuilta pitkän listan itselle ja kaverille vaatteita ja laitoin menemään sähköpostitse tilauksen ja sanoin, että kerää ne jotka on ja muut unohtaa ja laittaa laskun tulemaan......

Hän ilmoitti sitten että ainoastaan yhdet housut oli semmoiset joita ei suomeen tuoda........ Ja jonkin ajanpäästä kolahti postillaatikkoon ilmoitus postiennakkopaketista. Erikseen hän oli laittanut minulle tulemaan tiedon mikä on kaverin loppusumma jotta osasin pyytää kaverilta rahat.

Niin iso kiitos tälle henkilölle palvelusta ettei se mahdu kerralla tähän viestiin.

P. S Valittelin samalla että liikkeitä on liian vähän ja että on älytöntä ettei nykypäivänä ole nettimyyntiä....... Sanoi harkitsevansa ja kertoi samalla että liikkeitä ollaan rajusti lisäämässä lähiaikoina isompiin kaupunkeihin........ Minä kyllä mieluummin napsuttelen netistä.....

Tässä tuo sähköpostiosoite joka palveli siis minua loistavast: nina@polarnopyret.fi

Oli muuten postikulut kumminkin ihan todenmukaiset ;)

t-paita 18,90, samoin leggingsit, puuvillamekko 36,50. Laatu on korkea, kestää useammalla lapsella, ainoat vaatteet joihin en ole ollut niin tyytyväinen ovat ulkovaattee (siksi kyselin niistä välikausihousuista toisessa ketjussa). On ollut huonoja vetskareita ja ei niin toimivia yksityiskohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja Suomessa Po.Pin omista myymälöistä, joita on kai vain 2: Helsingissä Kampissa ja Espoossa kauppakeskus Sellossa.

Tosi ihania, kestäviä ja hinta-laatusuhde erittäin kohdallaan! Suosittelen.

mm. sellaisista nettiliikkeistä kuin keltainenkettu ja seimi shop siis ainakin katvigia, idat ja muita ihanuuksia. nyt en ole varma onko nimenomaan p.o.p:tä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat