Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

eli kun googleen pistätä esim. kirjaimen j, niin se räväyttää tauluun kaikki mitä oot ikinä j; llä alkavaa etsinyt!!

Kommentit (20)

Jos ei osaa tuommoista kysymystä itse ratkaista, niin sitten saa kärsiä. Ihan oikeasti. Rajansa se on tyhmyydelläkin oltava, ja ainakin sitten pitäisi osata kysyä kohteliaasti eikä tulla tänne rähisemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä esim. jouduin kertomaan miehelleni, miten se taphtuu. Mies on ope, minä kotiäiti, enkä ole koskaan saanut mitään tietokoneopetusta, mutta osaan tutkia konetta. Mies ei viitsi vaivautua. Kännykälläkin hän osaa vain soittaa ja laittaa tekstareita. Muut toiminnot ovat hänelle ihan hepreaa.

Voiko OIKEASTI olla olemassa vielä ihminen, joka ei osaa poistaa lomaketietoja selaimen asetuksista!?! :D Ei herranjumala sentään. Tällaista se on, kun tuntee vain koulutettua ja pärjäävää porukkaa, ei yhtään käsitä että tuommoisiakin jossain lähiön nurkassa kyykkii.

Miten voit olla niin rusina-aivo ettet osaa? Minusta ainakin on ihan hauskaa kun joudut siellä kärvistelemään, en ole aikeissakaan neuvoa. : )

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat