Vierailija

Naimisiin mentäessä ei ollut varaa kunnon sormukseen ja tyydyin ihan yksinkertaiseen ja halpaan. Mutta nyt hän yllätti ja sanoi että viikonloppuna lähdetään sormuskauppaan =))

Kommentit (13)

Mua ärsyttää se että aina jos mies tekee jotain kivaa ja yllättävää vaimolleen, niin väitetään pettävän. Minä luotan mieheeni, enkä edes ajattele että pettäis. Huolehdin asiasta sitten JOS joskus sellainen tilanne eteen tulee. Mutta etukäteen, kun ei ole mitään aihetta edes epäillä, en ala tuommoisia ajattelemaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vihki minullakin hieman vaatimaton, mutten halunnut siihen muutoksia, kun se kuitenkin " juuri se" jonka pappi siunannut yms. Uuteen sormukseen tuli sama kaiverrus, paitsi vuosiluku 2007. Kihlasormusta en sitten käytä enää ...

en mä valita, kerroin vaan kun tuli mieleen. Kun sanoit ettei sun mies petä vaikka ekan vastaajan mies oliskin pettänyt. Että mun ainakin petti. Eikä ostanut sormusta sen jälkeen. Eikä sitten vähään aikaan mitään muutakaan koska sanoin sille ettei kannata, pilaa lisää vaan hyvittelylahjat.

Mut kiva että ap saat uuden sormuksen jos edellinen on ollut vaan väliaikainen, kauanko ehdit sitä pitää?

Mulla on ihan hirveä rihkamasormus (oikeesti rihkamaa), mutta en halunnut uutta koska olen jo kiintynyt tähän ja tää on kuitenkin se eka minkä sain silloin rakkaudella :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat