Vierailija

Eli mulla on ollut jo pidemmän aikaa nämä oireet:

-Kalpeus (tämä on viime aikoina pahentunut).

-Mustelmia tulee herkästi (viime aikoina vielä herkemmin), näitä on tullut aina herkästi.

-Aamuisin on kuumeinen olo, mutta kun mittaa kuumeen, sitä on max 37 astetta (mun normaali lämpö on 36 astetta).

-Koko ajan nälkä (pari tuntia syömisen jälkeen, mulla on taas nälkä), vaikka söisin kunnon annoksen. Vältän perunaa (syön ainoastaan muussia ja sitäkin harvoin), pastaa (syön ainoastaan makaronilaatikkoa ja sitäkin kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa), vaaleita viljoja ym.

-Sääriä pakottaa (lähinnä luita, ei lihaksia). Tätä on esim. juostessa ja hyppiessä, joskus myös levossa.

-Väsymys. Tarvitsen normaalisti 4-5 tunnin unet, nyt nukun yössä 10-11 tuntia ja tuntuu kuin tarvitsisin vielä parin tunnin päiväunet.

-Keuhkoihin pistää välillä ja hengitys on vaivalloista (tämä kyllä saattaa johtua astmastakin), vaikka otankin astmalääkkeitä.

-Laihtuminen. Olen laihtunut parin kuukauden sisällä 5 kiloa enkä ole edes laihduttanut.

Kommentit (18)

jos ottaisit yhteyden lääkäriin ja sitä kautta pääset laboratoriokokeisiin. Noista oireista nyt saisi aikaan vaikka mitä vakavia sairauksia, mutta tuskin mitään sellaista kuitenkaan on :)

Parempi siis mennä oikeaan lääkäriin kuin ruveta tekemään diagnooseja av-palstalaisten kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun seuraavaksi kahdeksi viikoksi meillä on rahaa ruokaan tasan tarkkaan 30 euroa, ensi viikolla on tulossa parikymppiä huutonet ostajilta. Lapsilisä menee yhden laskun maksuun.

Ja seuraavaksi tulee rahaa kuun vika päivä. Ei meidän taloudessa ole varaa mihinkään ylimääräiseen, mies on opiskelija (päätti vaihtaa alaa) ja itse olen tällä hetkellä työtön.

Mun miehellä oli ainakin hyvä ruokahalu, mutta kuitenkin laihtumista, kuumeilua ja väsymystä ja hänellä todettiin kilpirauhasen tulehdus. En muista kaikkia oireita, kun siitä on niin kauan aikaa. Kilipirauhasen tulehduksessa on ensin liikatoiminnan oireita.

Itse kävin, kun olin väsynyt ja hirveitä mustelmia tuli. Ei ollut mitään jatkotoimenpiteitä aiheuttavaa, mutta sain mielenrauhan. Tuloksen saa kymmenessä minuutissa. Jos noissa on jotain häikkää, ni sitten määrätään tarkemmat tutkimukset.

Tuttu terveyskeskuslääkäri/ omalääkärii voi antaa puhelinajallaan labra-lähetteen-hinta 0 euroa

- olen lapsille tehnyt näin, kun lääkäriaikoja ei ole saanut ja lapsi tosi kipeä

(terveyskeskuksen vuoksimaksu 20 e)

sitten tuli pieni halvaus ja joutui sairaalaan jossalopulta löydettiin virus elimistöstä, ei tietoa mistä ja milloin se sinne tuli, meni kuitenkin sydänläppään asti joten joutui läppäleikkaukseen, selvisi siitä ja on nyt hyvävointinen. Sairaalassa sanoivat että tälläinen " näkymätön virus" voi olla paljon vaarallisempi kuin esim syöpä jota monet ihmiset pelkäävät

kaivaisin kyllä rahat jostain. jos sinua tosissaan huolestuttaa niin suosittelen kyllä ehdottomasti lääkäriin menoa. kuukauden odotusaika on aika kohtuuton jos vaikka onkin jostain vakavammasta kyse..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat