Vierailija

" Muuttaisit(te) nyt takaisin kotipaikkakunnalle, ettei tarvitsisi aina niin ikävöidä."

Aina sama homma, saatana, ja joka kerta hermostun samalla tavalla. Hermostuisitko sinä tuollaisesta? Mies sanoo, että no äippä nyt on vaan sellainen.

Kommentit (24)

Eipä taida sinulla olla vielä omia lapsia? Kyllä ne lapset ovat yhtä rakkaita vielä aikuisenakin ja tokihan toivoisi että mahdollisimman lähellä asuisivat. Minusta tuo on enemmänkin tapa osoittaa, että hän välittää, kuin mikään vaatimus muuttaa hänen mielensä mukaan.

Missä on empatian tunteesi? Vai tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?

Äidillä on ikävä poikaansa, hän on ehkä yksinäinen jne. Mun oma äiti ehdotti mulle joskus kun olin 22, että muuttaisin hänen kanssaan yhdessä asumaan. Muutenkin hän on minusta tosi riippuvainen ja takertuva, mutta ei mulle tulisi mieleenkäänhänelle siitä suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on sairasta ilmaista riippuvuuttaan äitinä omasta pojastaan, joka on aikuistunut ja jolla on oma elämä. Hän siis ei heitä tuota kommenttia tosta noin vaan, vaan ihan oikeasti toivoo sitä ja yrittää käännyttää meitä ympäri. Ei tulisi pieneen mieleenikään muuttaa lähelle häntä ja olen sen hänelle myös suoraan sanonut.

Viikonloppuvierailun jälkeen tehdään lähtöä ja mies sanoo, että lähdetaan kotiin. Johon anoppi:" Sinähän oot kotonas, tää on aina sun koti." Lähinnä enää vierailukohde. Tai enpä tietty tiedä, miten mies asian kokee.

paitsi, en ole 60v. ja mun poika on 27v.

asuu 300km päässä täältä. Ja kyllä toivoisin, että tulisivat tänne lähemmäksi.

Oli mulle aika kova paikka, kun aikoinaan tyttökaverin peräsä muutti mualle. Parikymppinen oli silloin.

Olishan se ihana, jos pojan lapsiakin sais nähdä useammin.

Toki vähän tahditonta tuollaista pyytää, aikuiset ihmiset nyt saavat asua missä lystäävät, ei siinä vanhempien auta toiveitaan ladella.

Mutta eikö omat vanhempasi sitten toivo, että asuisit lähellä? Vai miksi moisesta noin närkästyt?

Ihan turhaan vetelet pultteja vanhalle ihmiselle, joka kenties yksinäisyytensä takia toivoisi edes suvun asuvan lähellä. Ehdota ens kerralla, että " sähän voisit muuttaa tänne kun ei siellä xx ole työpaikkoja" .

Ikävähän niitä aikuisiakin lapsia on, kun harvoin näkee, mutta onneksi on puhelimet ja meset olemassa. Jopa miniän kanssa soitellaan ja meseilään puolin ja toisin. Mulla on kai sitten sattunut miniän suhteen hyvä tuuri, ainoa haitta, kun asuvat kaukana. Mutta onneksi kuitenkin käyvät lomilla, itellä kun autottomana on hankalempaa se meno sinne.

20

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat