Vierailija

Siis tosi pitkä, sillä olis varmaan päässy jo ennätystenkirjaan?

Sivut

Kommentit (99)

Miehelle tulee aina välillä selkään muhkeita näppyjä ja niiden puristelu on parempaa kuin seksi! Välillä se itse ehtii räplätä ne ennen minua kun ne " kutittavat" , aina saarnaan sille että se EI saa koskea niihin...

Omia näppyjä antaumuksella myös puristelen, pimppiin tulee välillä myös niitä ja kyllä sieltä ainakin minulta turskahtelee mukavasti mätää. Mulla on myös se kauhea taipumus haistella sitä tuotosta, ja varsinkin pimppimöhnässä haisee aina sipuli selvästi kun olen sipulia syönyt.

Ja olen ammatiltani hoitaja. Rakastan puristella asiakkaiden näppyjä, puhkoa paiseita ym...

Työnsin käden paidan alle, ja siellä oli joku mohkura. Puristin ja tunsin sormissa jotain kosteaa. Katsoin sormia, ja niissä oli sellaista valkoista möhjöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on vakiokohdat mihin mustapäät tulee, joku kiinalainen varmaan vois kertoa paljon mun luonteesta sen perusteella... ;)

Korvien taakse (sekä korvalehteen että kallon puolelle) tulee nopeasti, ehkä päivässä tai parissa eri kohtiin isoja möttejä, jotka ei myöskään lähde itsekseen.

20, voit yhdistää noi, jos tulet ja puristat multa tulehtuneita vaikkurauhasia korvakäytävistä...

Ja alapään paiseet on sit vielä luku erikseen.

Mutta ei näitä mustapäitä ym. viitsi joka päivä käydä läpi, siihenhän menis tolkuttomasti aikaa. Sillon vaan kun jossain alkaa kutittaa liikaa eli talikökkö on tullut niin isoksi että painaa ympäröiviä kudoksia. Onneks mulla ei kuitenkaan yleensä tule finnejä eli vaikka noi talikuopat tukkeutuu, ne ei tulehdu heti.

Kun sellaisen puristaa, niin ulos ei tule ainoastaan se mössö, vaan se paiseen haju! Ah! TIetääkö täällä joku miltä kunnon paise haisee?