Vierailija

Siis tosi pitkä, sillä olis varmaan päässy jo ennätystenkirjaan?

Sivut

Kommentit (99)

Miehelle tulee aina välillä selkään muhkeita näppyjä ja niiden puristelu on parempaa kuin seksi! Välillä se itse ehtii räplätä ne ennen minua kun ne " kutittavat" , aina saarnaan sille että se EI saa koskea niihin...

Omia näppyjä antaumuksella myös puristelen, pimppiin tulee välillä myös niitä ja kyllä sieltä ainakin minulta turskahtelee mukavasti mätää. Mulla on myös se kauhea taipumus haistella sitä tuotosta, ja varsinkin pimppimöhnässä haisee aina sipuli selvästi kun olen sipulia syönyt.

Ja olen ammatiltani hoitaja. Rakastan puristella asiakkaiden näppyjä, puhkoa paiseita ym...

Työnsin käden paidan alle, ja siellä oli joku mohkura. Puristin ja tunsin sormissa jotain kosteaa. Katsoin sormia, ja niissä oli sellaista valkoista möhjöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on vakiokohdat mihin mustapäät tulee, joku kiinalainen varmaan vois kertoa paljon mun luonteesta sen perusteella... ;)

Korvien taakse (sekä korvalehteen että kallon puolelle) tulee nopeasti, ehkä päivässä tai parissa eri kohtiin isoja möttejä, jotka ei myöskään lähde itsekseen.

20, voit yhdistää noi, jos tulet ja puristat multa tulehtuneita vaikkurauhasia korvakäytävistä...

Ja alapään paiseet on sit vielä luku erikseen.

Mutta ei näitä mustapäitä ym. viitsi joka päivä käydä läpi, siihenhän menis tolkuttomasti aikaa. Sillon vaan kun jossain alkaa kutittaa liikaa eli talikökkö on tullut niin isoksi että painaa ympäröiviä kudoksia. Onneks mulla ei kuitenkaan yleensä tule finnejä eli vaikka noi talikuopat tukkeutuu, ne ei tulehdu heti.

Kun sellaisen puristaa, niin ulos ei tule ainoastaan se mössö, vaan se paiseen haju! Ah! TIetääkö täällä joku miltä kunnon paise haisee?

Itselläni on tuossa ylähuulen päällä muutamia mustapäitä, jotka ei ole mihinkään lähteneet murrosiän jälkeen. Ollessani hiukka vajaa 40-vuotias isäni alkoi ( ja vielä ihan selvin päin) neuvomaan, että niitä voi puristaa pois ja sieltä tulee sellainen vaalea mato sisältä. Jee, kiva että kerroit tämän viimein, isäukko!

Joka naisen niksikirjassa vuodelta -67 annetaan sellainen vinkki, että paiseen voi kätevästi ja puhtaasti tyhjentää siten, että kuumentaa lasisen pullon pohjastaan hellalla. Tällainen (ei liian) kuuma pullo asetetaan suuaukko paiseen ympärille soviteltuna kiinni ihoon. Pullon jäähtyessä sisälle muodostuu tyhjiö, joka taas fysiikan lakien mukaisesti vetää paiseen sisältöineen puoleensa.

Näin saadaan paise kauniisti poksautettua pulloon, jonka voikin sitten viedä keräykseen - ei siis kannata säästää syksyn marjamehusavottaa varten näitä paisepulloja;)

En muuten meinannut ensin tajuta tuota lämpimällä vedellä huljuttelua, että miten se käytännössä hoituu, ei ole tilaa mihinkään istumakylpyihin - kaverilla siis - mutta tajusin kuitenkin sitten, että varmaan tavallinen alapesusuihku eli av-murteella pillupuhelin passaa.

Vierailija:

Lainaus:

Miehelläni oli selässä pidemmän aikaa ihmeellinen talipatti, joka eräs kaunis päivä oli kypsä tyhjennettäväksi. Sieltä tuli herneen kokoinen pallukka möhnää ulos! Selkään jäi selkeästi näkyvä kuoppa patin jäljiltä.

Mä haluaisin kans sellasen patin, en tosin naamaan.

Vierailija:

Lainaus:

on ollut 5 cm pisin minkä olen kokonaisena saanut, senkin jälkeen tullut vielä lisää. Väkisinkin vaan katkee matkalla.

Meillä molemmilla, siis minulla ja miehelläni on omat vakkarit selässä, joihin kertyy ajan kanssa töhnää ja joita me puristelemme oikein innokkaasti kun ne täyttyvät.

Kähmintä ja puristelu voi vaan pahentaa tilannetta, aiheuttaa tulehduksen, ja tuottaa hankaluuksia kun tuollaisessa " hieroontuvassa" paikassa. Surkastuu sitten itsekseen pois.

kunnon patti ja sattuu sairaasti kun sieltä puristaa on nääs herkkää aluetta. Vaikka tykkään räplätä muualta niin tuon kivun vuoksi en halua että alapäähän tulis noita patteja.

Mäkin rakastan ronkkia finnejä - omia ja muiden. Harmi, kun ero tuli just, enkä pääse nipistelemään ja tökkimään nuppineulalla enää äijän selkää. Muuta iloa siitä ei loppuaikoina enää ollutkaan..

Mutta, elämäni huippuhetket: 2 herneen kokoista paisetta pimpissäni (roiskahtivat ihanasti!), miehen kyynerpäässä ollut alati täyttyvä patti, hikisen treenipaidan alla oleva valkopäänäppyselkä (sama äijä), potilaan otsassa ollut ainakin luumun kokoinen märkäpaise.

Muut toiseksi ihanimmat jutut: potilaan fistelihaavan puhdistaminen, ihon alla olevien märkäkellojen puhkaisu, mädän puristaminen tulehtuneesta kynsivallista.

Pienet arkipäivän kivat: venyvän rähmän kaivelu omista silmistä, lapsen korvien ronkkiminen ja vasemman nännin puristelu: sieltä tulee IHANAA juustoa, harmi kyllä aivan liian vähän - vain pikkuhippunen. Mutta joskus annan kerääntyä ja sitten onkin ihanaa korjata mönjä kynsien alle ja haistella sormia.

Niin, ja jos joku ei jo tajunnut, niin olen hoitaja. Liekö ammatti löytänyt ihmisen vai toisin päin..?

monet teistä " herkuttelevat" puristelemalla miehensä selästä finneja mutta odottakaas kun esikoinen on teini... Riittävän aikaisin aloitettu koulutus antaa äidile etuoikeuden poista näpyt teinin kasvoista ja selästä. Ja niitähän riittää!

Mulla on näin raskausaikana selkä villiintynyt ihan kamalaan kuntoon ja sitä on ihana näpläillä (ja naamaankin tulee kaikkea kivaa mutta puristelusta jävät jäljet ei ole kovin kivoja).. Tykkäisin puristella miehenkin finnit selästä mutta se ei anna (tylsä!). Aina sen selkää silitellessä yritän vaivihkaa nipistellä niitä makeimpia pois ;)

Mun ex oli yhtä friikki kuin minä, meillä oli ainakin kerran viikossa fiinnienpuristeluilta. ensin minä räpläsin sen selän ja se sitten minun selän. Mulla on toisessa hartiassa sellainen ihon alainen rasvapatti joka on kerran polikliinisesti poistettu mutta lääkäri ei saanut pois sitä itse kapselia joten se täyttyy aina silloint tällöin töhnällä. Ex oli ihan himoissaan kun se sai purustella sitä töhnää siletä pois, ennätys on varmaan 4cm pitkä kapea matonen (se hihkui siitä monta viikkoa).

Olen kummallinen myönnän sen :) Hoitaja en ole vaikka terveysalalla olenkin. Rakastan myös kissojen korvien puhdistamista, varsinkin silloin oli I-H-A-N-A-A kun meidän nuorempi kissa toi mukanaan korvapunkkiepidemian ja sain rapata niitä korvia päivittäin ennen kun lääkkeet rupes tepsimään... :) Ja sitä töhnää tuli ja tuli, oikein isoja laattoja ja möllejä, kissat ei vaan ollut mun " harrastuksesta" kovinkaan iloisia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat