Vierailija

hänen armaalta pojaltaan. Kuulemma entinen tyttöystävä ei ikinä olisi käyttänyt moisia " vehkeitä" , kun oli oikein sairaanhoitaja ja muutenkin niin puhdas ihminen. Ja minä olen tradenomi helkutti sentään! Hittojako sille mun dildoni kuuluu! Ei tarvi kurkkia toisten avonaisiin kasseihin.

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä en tajua miksi dildoa ei voisi ottaa mukaan anoppilaan lomalle. Mitä ihmeen pahaa tai moraalitonta siinä voi olla? En kerta kaikkiaan tajua.

Ja ap:n mies ei taida ollenkaan pahakseen laittaa vaikka vaimonsa olisikin nymfomaani;-)

Kyllä me ollaan harrastettu vaikka millaista välineseksiä anoppilan sohvalla. Myönnetään tosin, ettei ketään muuta ollut kotona juuri silloin.

Puhumattakaan että ottaisin mukaan jotain seksihepeneitä tai dildon (!). Vaikka anoppisi oli törkeä tonkiessaan kassiasi ja nimitellessään sinua, niin et sinäkään hirveän hienovarainen ole ' kylätavaroinesi' .

Jotain kunnioitusta kyläpaikan isäntäväkeäkin kohtaan...

Mutta kyllä silloin tavallisen seksin pitää riittää, mausteet voi sitten ottaa kotona mukaan. Ja vieraita kunnioittaen tietenkin harrastella sotkuja jättämättä ja ääniä pitämättä.

ja sille ei todellakaan kuulu mitä sulla on mukana ja mitä niillä vehkeillä teet!! Vähä yksityisyyttä!!! Mä ainaski raivostuin kun mun ja lapseni tavarat oli kerran heitelty ympäri huonetta, kun oltiin kerrran anoppilassa kylässä! Eipä oo tosin sen jälkeen tarvinnu moiseen kyläpaikkaan onnex vaivautua menemään. No, se ei kyl ollu ainut syy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat