Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Älä enää koskaan aja autoa.

Kommentit (17)

tuon taksikuskitarinan se on saanut sinut pelkaamaan ja kuvittelemaan, mielikuvitus vahan lahtenyt laukkaamaan... Voisin kuvitella itsellenikin kayvan noin, kuueln jonkun jutun ja sitten olen vaistoavani "yliluonnollista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla

no niin, siinähän sanottiinkin että siellä tiellä sitten

no, ensi kerralla ajat pois eri reittiä, ja sellaista jonka varrella ei ole sattunut mitään koskaan.

Eli tänne ei voi tulla kirjoittamaan ilman että heti ollaan antamassa tyhmiä vastauksia!!

Eikö täällä ole ketään joka uskoisi yliluonnollisiin??

Itse olen herkkä tuntemaan ja aistimaan henkiolentoja ja siksi ajattelin tänne kirjoittaa. TURHAAN!

niin sillon ei saa kääntyä katsomaan taakse päin.

En tiedä mikä siin jutussa on,mut taakse ei saa katsoa kertomuksen mukaan.

Mä en edes uskalla pimeällä katsoa taustapeilistä.....ennenmmin seuraan sivupeileistä takana tulevia autoja:D:D

Mie oon kans aika "taikauskoinen"ja muuta semmosta.

Samoin ku jos hämärässä valossa,vai olikohan se kynttilän valossa katsoo peiliin(siis tavalliseen kotona olevaan peiliin),ja jos sieltä peilistä näkee miehen laskeutuvan portaita alas sun takana,niin ei saa kääntyä kahtomaan,ku sit tapahtuu jotain pahaa....

Nää on just näitä hömppäuskomuksia....mut mie hömppä uskon näihin:D:D

Tänään oli jo toinen kerta, kun lähdin siskoni luota illalla myöhään autolla, että ihan kuin kyydissä olisi istunut takapenkillä joku mies ja päättänyt tappaa minut! Iskemällä puukkoa ja kuristamalla.

Aina, kun olen siis näinä kahtena kertana lähtenyt niin melkein heti on se tunne tullut.

Sillä tiellä on tapettu taksikuski joskus (arvelen) 80-luvulla.

Voisikohan se murhattu hakea minuun yhteyttä???

On eri asia vähän pilailla herkän ihmisen kustannuksella. Toinen asia on yrittää lietsoa tuollaista kauhua. Mene nurkkaan häpeämään ja mieti vähän mitä kirjoittelet.

Lainaus:

yhtä äkkiä kylmää silleen että niskakarvat nousee pystyyn?

Paleltaa muttei kuitenkaan palella..vaikea selittää..

Itsellä joskus tulee ja se on semmonen kumma tunne, että jotain tapahtuu, vaikkei mitään näkyvää tapahdukaan.

yhtä äkkiä kylmää silleen että niskakarvat nousee pystyyn?

Paleltaa muttei kuitenkaan palella..vaikea selittää..

Itsellä joskus tulee ja se on semmonen kumma tunne, että jotain tapahtuu, vaikkei mitään näkyvää tapahdukaan.

että olet suuressa vaarassa, ja pian teidän perheellenne tapahtuu jotain kauheeta.

Ensi kerralla koeta jutella sille murhatulle (älä vain katso taaksepäin), ja tiedustele asiasta.

En oikein voi mennä muuta kautta pois sisareni luota, kun ei ole muuta tietä.

Tosiaankin olen tiennyt tästä tapauksesta jo useamman vuoden ajan, enkä vasta nyt.

Tien varteen on pystytetty hautakivi, jossa lukee mm. Tähän murhattu (miehen nimi) ja päivämäärä + vuosi.. Ajattelin että pitäisi käydä katsomassa mikä se päivämäärä on siinä kivessä.

Voi toki olla että mielikuvitus tekee kepposia pimeällä!

Ajattelin vain että olisikohan ollut sattumaa, että nyt eka kertaa tunnen noin siinä ohi ajaessa, koska ennen en ole tuntenut mitään.

Tautaa minusta...

Aikoinaan ulkomailla asuessani... Asuin exän kanssa hänen äitinsä kanssa samassa talossa.

Ku eka kertaa astuin taloon, tunsin että siellä on muutakin kuin me kolme.

Meni vuosi ja olin yksin olohuoneessa (ja siis koko talossa) katsomassa telkkaa.

Kuvaus olohuoneesta: Sohva seinää vasten ja takka vasta päätä, sen molemmin puolin tuolit. Toisen ikkunan alla ei ollut mitään ja sitä vastapäisen ikkunan alla oli TV.

Istuin siis sohvalla, kun minusta tuntui että joku tuijotti minua. Että sen tyhjän ikkunan alla istuisi joku vanhempi mies sohvalla.

Kerroin tämän ex-anopille, joka tietenkin säikähti ja kertoi kuukautta myöhemmin (vasta!!) että hänen isällään oli ollut tapana istua siinä katsomassa telkkaa! Hän oli siis asunut talossa ennen ja näköjään kuollut siihen. Joten tunsin hänen ottavan minuun yhteyttä.

Ex-anoppi hankki papin siunaamaan talon ja sen jälkeen en enää tuntenut siellä mitään!! Exäni pappa sai siis sielulleen rauhan.

lensi kirkontornin ympäri kahdeksan kertaa vastapäivään. Sitten lammas räjähti ja sen sisältä tuli kääpiö luokseni ja sanoi "Kyllä vielä naurattaa, mutta odotappas lokakuun loppuun". Oliko tämä nyt hyvä vai huono enne?

siellä teidän auton takapenkillä, siskon luona vai sillä tienpätkällä?

ei kai ap sulla sen herkän henkisen puolesi lisäksi sattuisi olemaan aivan saatanan vilkas mielikuvitus vaan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat