Vierailija

Neiti 3,5 kysyi minulta äsken että kun minä (äiti) olin pikkutyttö ja hän ei ollut minulla vielä vauvana masussa niin missä hän sitten silloin oli?

Nyt meni äidillä sormi suuhun kertakaikkiaan. Mun oli pakko sanoa hänelle että minun pitää vähän miettiä asiaa. Onko kenelläkään patenttivastausta tähän kysymykseen :-)

Kiitollisena otan hyvät vinkit vastaan, sillä tuo tippalilla aivan varmasti palaa tähän asiaan vielä.....

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" kukkasissa" .

Tämä on jäänyt jo minun lapsuudestani; joku lapsi silloin sanoi, että " silloin kun minua ei vielä ollut, vaan olin vielä kukkasissa..."

Tää on mielestäni ollut aina niin ihana ja on jäänyt edelleen elämään. =)

kyselee itsestään ja pikkusiskostaan. Tuntuu olevan vaikea käsittää, että jonain hetkenä ihminen ei kerta kaikkiaan ole vielä missään!

sanoin äitin masusta, kysyi miten pääsi sinne, sanoin isi antoi vauvasiemenen. Tuohon tyytyi, ei kysynyt miten siemen meni masuun.

Kun kysyi miten pääsi ulos masusta, sanoin aloit koputella masua ja menin sairaalaan, sitten synnyit, lääkäri auttoi :) Tuo riitti. Kerroin myös että jotkut vauvat eivät halua alkaa syntyä ja meinaa kasvaa liian isoksi, jolloin lääkäri leikkaa masusta (kaverilla sektioarpi jota ihmetellyt välillä).

Kun kysyy missä itse oli kun minä olin pieni/kun ei ollut masussa, vastaan yleensä että ajatuksena ja haaveena äitin mielessä :)

noihin on tyytynyt, nyt 3v lapsonen mulla :)

Eikö sitä vois selittää, että tarvitaan vähän niin kuin vaikka kynä ja paperi et saadaan aikaiseksi piirrustus? Tai lanka ja sukkapuikot et saadaan sukat?

vaan että missä hän oli silloin kun ei vielä ollut masussa. Tuntuu jotenkin hassulta sanoa että siemenenä :-)

Olisiko tuo ajatuksissa parempi tähän tapaukseen? Lapsethan ymmärtävät asian jotenkin niin konkreettisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat