Vierailija

Välillä tuntuu että menee hermot kun koko ajan notkutaan koneella tai tv:n ääressä ja jos jotain käsketään tehdä niin kuuluu:kohta, oota, vähän aikaa vielä.

Jos yrität että koneella ollaan vain tunti päivässä ja tv:tä katsotaan myös se tunti ja muuta aika sitten tehdään jotain muuta kuten ulkoillaan, luetaan kirjaa niin kuuluu että no sitten mä en ole kotona enään ollenkaan.

Onko muilla vastaavia ongelmia vai onko nämä pientä muiden ongelmien rinnalla. Mutta tuntuu joskus että näen punaista kun näitä teinejä alkaa jo olemaan kaksi kun nuorempikin on tulossa siihen ikään.

Vertaistukea kaipailisin. Mihin ne äidin pikku kullanmurut on kadonneet.

Kommentit (8)

joo välillä menee hyvin ja välillä kaikki päin p....

Jatkuvaa takkuamistahan se on. Aina haluaa jotain, mutta kun itse pyytää niin kohta, pian, joo joo.....Hermoja vaatii. Meilläkin nyt kaksi. Onneksi vanhemman kanssa vähän helpottaa, mutta väsyttää jo ajatuskin siitä että lisää on tulossa.

Meillä ei kylällä notkuta eikä paikkoja rikota tai sotketa, koska se ei kuulu murrosikään. Se on jo sitten jotain muuta mihin tarvitaankin jo hoitoa.

Hyviä hermoja ja huumoria peliin. Auttaa joskus tai sitten ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itsenäistymisen ihmeelliseen maailmaan.

Mutta kuule, sulla on vielä asiat aika hienosti, jos sun ongelmasi liittyvät siihen, että lapsen pelaa ja katsoo telkkaria enemmän kuin tunnin päivässä. Sun murkut ei siis notku ostarilla, kivitä autoja ylikulkusillalta, riko leikkitentän välineitä lähipuistossa, nuuhki tusseja ja liimoja ylijännitemuuntajalla tai muuta vastaavaa.

Semmoista mietin, että meillä on päiviä, jolloin saa pelata paljon, mutta toisina päivinä ei sitten pelata ollankaan. Kun ne pelit on tehty sellaisiksi, ettei unnissa ikinä pääse tasoilla eteenpäin, niin tunti on peliaikana ihan turha. Toisena päivänä sitten mennään ulos ja luetaan kirjaa jne. Menetkö sä muuten niiden kanssa ulos vai jäätkö itse katselemaan telkkaria ja mihin te menette? Onko niillä sun murkuilla mitään liikuntaharrastusta?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat