Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tässä aikaisemmin oli puhetta turkin kurdeista, onko nämä irakin kurdit samantapaisia? Hakataanko kotona? Miksi he eivät osaa käyttäytyä???

Kommentit (14)

olet erinäköinen kuin muut (tummempi, vaaleampi tms. mitä valtaväestö on) vanhempasi eivät osaa kunnolla maan kieltä etkä välttämättä sinäkään ennenkuin tarhassa jne. sinua on ihan pienestä asti syrjitty/kiusattu, jätetty leikkien ulkopuolelle, syljetty päälle, haukuttu jne.

niin etkö sinäkin rupeaisi uhmakkaaksi/vihaiseksi antaisit ns. samalla mitalla takaisin jne.

enkä väitä taikka puolustele sellaista käytöstä. en hyväksyisi keneltäkään sellaista käytöstä mutta lapsi ei osaa käsitellä samalla tavoin tunteitaan kuin aikuiset.

Eikä oo mun muu perhekään... Hmmm.. Täytyy kyllä myöntää, että välillä menee pinna tuon uhmiksen kanssa, mutta eikös se ole normaalia..?

Ai niin, mutta eihän meillä erivärisillä ihmisillä saa palaa pinna lasten kanssa..!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

purkaa tuolla vihaansa mielin määrin esim. mun lapsiin, jotka eivät kuitenkaan saa purkaa siitä syntynyttä vihaansa mielin määrin...ei nyt ihan oikein mene tämäkään juttu!

Sisko alko sit änkyttää, hyvä kun oli edes oppinut puhumaan, mutta se meni sitten ajan kuluessa pois. Oli itekin pieni, muistan vaan, et faija oli ihan älyttömän vihanen niille.

Ja mun pikkusisko ei varmasti ollu niille mitään pahaa tehnyt, oli ite niitä paljon nuorempi :(

Kurdit ovat kautta aikain olleet hyvin sotaisia ja riitaisia, ovat hyvin hurjia luonteeltaan monen mielestä.

Ovat hyvin erilaisia kuin suomalaislapset, helposti tulee erimielisyyttä, sen ei tarvitse tarkoittaa mitään oireilua tms. huonompia oloja, se on vaan luonteenpiirre.

Omat puolikkaat kurditytöt eivät ole millänsäkään, jos täyskurdi haastaa riitaa, vaan antavat samalla mitalla takaisin. Jopa isoille pojille. Silti meillä on ihan akateeminen, lapsia rakastava, ehjä ja hyvä koti, joten ei ole oireilua siitä :)

t. 10

Milloin kenewnkin lapset on kamalia ja heitä paheksutaan. Jos lapsi oireilee pidetään sitä lapsen omana vikana ja ei puututa oireilun syihin, vaan haukutaan huonosti kasvatetuksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat