Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei! Me ollaan menossa pojan kanssa ko. asiasta lääkärin arvioon, kun hänellä on niin tiukka esinahka, että pippelin pää punoittaa usein ja kutisee päivittäin niin kovasti että poika joutuu raapimaan. Kyseessä siis 4v poika. Haluaisin tietää leikattujen lasten vanhemmilta lähinnä itse toimenpiteestä ja toipumisesta. Kiitos etukäteen vastanneille!

Kommentit (1)

Hei.

Kummipoikani alkoi vältellä pissalle menoa samanikäisenä kuin teidän poikanne ja alkoi sattui myös pissavahinkoja, kun niin kovasti pidätti eikä aina ehtinyt. Vanhemmille oli yllätys lääkärin diagnoosi, että esinahka on niin tiukka, että pissaamisen täytyi tehdä todella kipeää - ei ollut poika vaan osannut tällaista itse sanoa. Leikkausaika järjestyi nopeasti ja kaikki meni hyvin. Yksityiskohtia en muista, mutta nopea se toimenpide oli ja toipuminen samoin. Nyt poika on koululainen ja on itse ihan sinut asian kanssa, mutta liikuntatuntien jälkeen suihkussa muut pojat olivat alkaneet vähän pilkata, kun pippeli on erinäköinen ja lyhyennäköinen. Lapset voi olla julmia... Juttelemalla on tästä selvitty tähän asti (poika menee toiselle luokalle), mutta varmaan tulee jotain kommenttia myöhemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat